“Gezellig op het terras”
Beoordeling van Restaurant ida

Restaurant ida
Reserveren met
Restaurant ida is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 22 van 174 Restaurants in Almere
Keukens: Japans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras!
Lekkere drankjes, gestreste bediening (niet door ons, wij waren relaxed) en een goede sfeer.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi was lekker, maar de service is echt achteruit gegaan. Er werkt jong personeel die ernaar lijken geen ervaring te hebben. Vragen niet of je nog een drankje wilt, halen je lege bordjes niet op (zag soms 10 min niemand langslopen terwijl de halve zaal vol was, of ze liepen niet verder dan de paal en keken even snel de zaal in maar haalden niks op), legden het eten neer op je tafel zonder wat te zeggen. Als je wat drinken wilde bestellen, moest de wijker gestuurd worden waar je 10 minuten op wachtte om vervolgens nog een kwartier te wachten tot de drinken uiteindelijk kwam.

Veel sushitenten nemen jong personeel aan om kosten te besparen, maar werk ze dan goed in en zorg dat er een leidinggevende is die goed overzicht heeft.

Het is nog steeds mijn fav sushi tent in Almere, maar het heeft zeker wat verbeterpuntjes.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaker geweest goed eten. Bediening is voor een deel vervangen door een iPad. Das prima, maar zorg wel voor aandacht en contact met de tafels

Daarnaast vind ik dat de prijzen voor de lunch omlaag moeten. Het is 3x zo duur als een andere lunch. Oké je krijgt meer, maar qua prijs veel duurder.

Zeker aandachtspunt lijkt me
Verder prima gegeten.

24 april 2018 beoordeeld

De bediening is 2 van de 3 maal slecht, omdat als je iets vraagt het niet komt, kijken niet naar je om.
Zou het management gewijzigd zijn? De kleine Jappanner en bedrijfsleider zijn wij ook niet meer.

De kip smaakte slijmerig, net zoals de garnalen. Ook de komkommersalade was vroeger veel lekkerder. Wij komen voorlopig niet meer.

2 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenmalig.. nooit meer.

De bediening is vriendelijk en doet zijn best, het eten is echter zeer matig.

Sushi met koelkastsmaak, taai zeewier en smakeloos vlees.

Reizigers die Restaurant ida bekeken, bekeken ook

In Restaurant ida geweest? Deel je ervaringen!