“Smakelijk eten ”

Bij Brons
Geclassificeerd als nr. 16 van 168 Restaurants in Almere
Keukens: Frans
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant. Heen haast hier alles op zijn tijd. Moeder en dochter aan de voorkant spontaan en gezellig. Heerlijke Champagne tegen normale prijs. Voorgerechtjes dik in orde de twijfelaar beveel ik aan. Kreeftensoep viel mij niet mee. Gebakken zwezerik was gewoon lekker. Kok weet waar de zoutpot staat. Dat noemen we hoog op smaak. Prima glas Rousanne paste lekker bij de zwezerik. Nagerecht sla ik altijd over maar zag er prima uit crème brûlée met vlammen. Kort gezegd lekker eten goede prijs en vriendelijk.

24 september 2017 beoordeeld

Het is wel een tijdje geleden dat wij hier hebben gegeten, maar naar mijn idee het beste restaurant in Almere. De gerechten zijn smaakvol en hebben veel meer creativiteit dan alle andere restaurants in Almere. De bediening is zeer vriendelijk zonder poespas. Zou ook niet passen bij de mensen van Bij Brons.
Ga er zeker nog weer naartoe en kan het in ieder geval aanbevelen. De 'Bib Goumand' van Michelin zou hier zeker niet misstaan.

19 september 2017 beoordeeld

Wij hebben meerdere keren bij dit restaurant gegeten.
Het wordt gerund door een stel en hun dochter.
Open keuken. Wij eten hier altijd zeer lekker. Leuke combinaties. Een wijnkaart met zeer veel wijnen per glas (vlgs mij 25 vd 30 wijnen). Dan kun je nog eens iets nieuws proberen. Ook daagt de gastvrouw je uit om eens iets anders te proberen (deze kun je dan vaak eerst even proeven).
Door de leuke persoonlijke bediening ben je echt een avond uit!

7 september 2017 beoordeeld

Lang stond dit restaurant reeds op mijn lijstje, nu eindelijk gelukt en jammer dat het zo lang heeft geduurd! Heerlijk gegeten in een fijne ambiance, je wordt hartelijk onthaald. De gerechten worden mooi gepresenteerd en zijn smaakvol, daarbij weten ze ook fijne bijpassende wijnen te adviseren. De prijs-kwaliteit is erg mooi in balans en denk dat dit restaurant toch wel tot de beste behoord in Almere, dit type restaurant verdient Almere ook! Hier gaan wij terugkomen, team Bij Brons dank voor de heerlijke avond!

19 augustus 2017 beoordeeld

Gisteravond voor het eerst gegeten bij Brons.
Een uitstekend vijfgangenmenu met bijbehorend wijnarrangement. lekkere gerechten, een leuk omgeving (uitkijkend over de haven) met vriendelijk personeel. wij komen zeker terug.

Reizigers die Bij Brons bekeken, bekeken ook

Almere, Flevoland

In Bij Brons geweest? Deel je ervaringen!