“Prettige sauna ”
Beoordeling van Thermen La Mer

Thermen La Mer
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Spa en wellness in Almere
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Thermen La Mer is een exclusieve Day Spa met een diversiteit aan hedendaagse Sauna & Wellness faciliteiten. De luxe faciliteiten, prettige ambiance en prachtige Finse Kelo-sauna's in de mediterrane tuin laten u op ieder gewenst moment in elk seizoen even helemaal wegdromen.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg prettige sauna. Schoon en stijlvol. Erg mooie stoombaden en diverse sauna's. Heel goede horeca met kwalitatief goede producten.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek.. fijn personeel. Mooie stoelen in de serre van het restaurant. Kortom echt heerlijk om van bij te komen .
Aanrader

1  Bedank E. B
28 mei 2018 beoordeeld

Wij kwamen na onze verhuizing ook in thermen la Mer, het is vlak bij ons huis. Wij vonden het daar niet gezellig en het was toen nog niet uitgebreid, dus veel kleiner dan nu. Wij gingen terug naar onze oude ‘huissauna’, het oude complex van Soesterberg. Daar heerste een ongedwongen sfeer en de prijzen waren tenminste normaal. Recentelijk zijn wij nog eens naar La Mer gegaan. Mooie uitbreiding, goede opgietingen, attent personeel. Maar we voelen ons daar toch niet thuis. Als je een gesprekje wil beginnen (bv. in het zwembad) kijken ze je aan alsof je lucht bent, hoe durf je ! Het is daarom waarschijnlijk heerlijk stil, dat is een voordeel.

13 mei 2018 beoordeeld

11/5 een avond met partner in de sauna geweest. We hebben een opgieting gehad en scrub in de stoom sauna. Het was heerlijk weer daarom ook heerlijk in het bubbelbad gezeten. Binnen gezwommen en infrarood sauna en gewone sauna gedaan. Tussen door even met een sapje op een ligbed in de serre van het restaurant onthaasten. Wij komen hier regelmatig en vinden dit een fijne sauna. Netjes onderhouden, schoon en vriendelijk personeel.

Bekijk meer beoordelingen
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren bezoek ik thermen la mer. Altijd weer is alles goed. Het eten is er werkelijk verrukkelijk. Het is er super schoon; constant wordt alles schoongemaakt. De bediening is zeer vriendelijk en heeft duidelijk verstand van zaken. Van zowel het eten als wat betreft de opgietingen. Bovendien worden de opgietingen door het personeel met veel enthousiasme gedaan.
De tuin en ligweide zijn prachtig. Echt een geweldige sauna als je echt een dagje verwend wil worden.
En het is hier “vol is vol”; daardoor nooit té druk en altijd topkwaliteit voor ie dagje welness! Echte aanrader!

Reizigers die Thermen La Mer bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Amsterdam, Noord-Holland

In Thermen La Mer geweest? Deel je ervaringen!