“De Vuurdoop bijk O Sole Mio”
Beoordeling van Restaurant O Sole Mio

Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Afhalen
Dineropties: Diner, Afhalen
4 weken geleden beoordeeld

Voor het eerst na 15 jaar wonen in Almere naar O Sole Mio vertrokken.

En dat was eren goede ervaring, flexibele medewerkes en bedrijfsvoering.
Wijzing in de gerechten i.v.m. dieet of geen voorkeur geen enkel probleem.
Het is een drukke zaak maar dat is absoluuut geen storende factor.

Zonder meer voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: september 2019

14 augustus 2019 beoordeeld

Klein gezellig restaurantje met zeer vriendelijke en attente bediening. We zijn gestart met de Antipasto misto wat volgens mij een aanrader is. De Pasta Mista zijn dan wel 3 verschillende pasta's maar helaas maar één saus, het effect van de verschillende pasta's verdwijnt daardoor. Ik wou Cotolette d'agnello alla griglia bestellen maar helaas waren de lamskoteletjes op. Alle begrip hiervoor, als men met verse ingredienten werkt dan dat gebeuren. Ik heb dan een entrecôte besteld, deze was niet supermals maar de cuisson was wel in orde.
In het algemeen vind ik dit restaurant de moeite om te bezoeken als je in Almere bent maar enkel voor mensen die goed te been zijn want de enige ingang is via een metalen brandtrap.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Wij waren hier vorig jaar, Ik vond het een leuk restaurantje, de trap ernaar toe is vervelend maar de aankleding en de sfeer is erg leuk. Vriendelijke bediening en de pizza was erg lekker en voldoende, Als ik ooit nog eens in Almere ben zal ik zeker overwegen om dit restaurant nog eens te bezoeken

Datum van bezoek: september 2018
27 mei 2019 beoordeeld

Gereserveerd via de Fork, daardoor 30% korting. Redelijke pizza’s. Prima pasta en lekkere tiramisu. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: mei 2019
13 april 2019 beoordeeld

Op een doordeweeks avond bij een favoriet plek in Almere gaan eten wat gelijk opviel was het restaurant erg druk was en ook het aantal bezorgers aan de zijkant van de bar die wel een duidelijke indruk maakte. We werden met zijn 4 begeleid naar een tafel achterin de zaak. De voorgerechten waren gewoon zoals altijd goed echter de entrecote die had de pan mis geslagen. te ver door gelukkig kwam er een totaal nieuwe aan die heerlijk was maw service een dikke OKAY>

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Restaurant O Sole Mio bekeken, bekeken ook

In Restaurant O Sole Mio geweest? Deel je ervaringen!