“Ben niet enthousiast...”

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben niet enthousiast...
Mijn dochter (14 jaar) vind het fantastisch maar ik ben minder enthousiast. Ik vind het concept niet fijn.
Wel goed eten, maar ik vind het principe dat iedereen van tafel loopt minder prettig.
Wel schone toiletten.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig gegeten doorsnee qua smaak.
Op deze wijze verliest men het van de sterke concurrentie van de vele soort gelijke restaurants in Almere en de omgeving.
Jammer was ooit mijn favoriete restaurant echter is alles erg doorsnee geworden qua smaak en keus

1 april 2018 beoordeeld

Onderweg is een “ all you can eat” restaurant. Het is gunstg gelegen langs de A6 met voldoende parkeergelegenheid. Het is niet zo massaal en het personeel is zeer vriendelijk. Na heel wat bezoeken blijft de kwaliteit van het eten uitmuntend. Alles is vers en wordt met zorg bereid. Het is er schoon en de vuile borden en bestek worden direct weggehaald. Er is voldoende keus uit sushi, vlees en vis. Groenten kun je zelf uitzoeken en laten wokken. Bier, wijn en frisdrank is inclusief. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Wij blijven komen.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk eten, all you can eat gedaan op het moment dat het nog net goedkoper was (buiten de eet spits). Op zich beviel dat wel want later werd het wel dringen bij de grill. Verder met name gemikt op de meer Aziatische gerechten volgens mij zouden ze dat zelf ook beter kunnen doen. Te veel keuze waardoor voor mijn gevoel de kwaliteit over het geheel naar beneden werd gehaald. Met moeilijke eters heb je wel het voordeel dat er altijd iets te eten tussen zit.

22 november 2017 beoordeeld

formule is voor diner dat je alles kunt eten en drinken tegen een vast bedrag (ca 30 euro pp) met een tijdslimiet van 2 of 3 uur. Gezien het feit dat je dus nooit voor verrassingen komt te staan en tegelijk er voor ieders wat wils is, is dit geen slechte deal. Er is een uitgebreide keuken met voor ieders iet, van wok tot salade, sushi, steak, en fast food.

Reizigers die Onderweg bekeken, bekeken ook

Almere, Flevoland

In Onderweg geweest? Deel je ervaringen!