“Erg lekker ijs!”

Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Dessert in Almere
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker ijs! Goede uitstraling, minder vriendelijke bediening, wel goed aan de prijs.
Lekker gezeten op het terras.

3 maart 2018 beoordeeld

Was koud buiten,binnen lekker warm.
Koffie compleet besteld kreeg een mini ijsje erbij,was zeer verrassend,en voor maar
2 ,50 euro.
Volgende keer gaan we weer.
Vriendelijk personeel.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mariola is al tientallen jaren aanwezig in Almere met een altijd constante kwaliteit. Zien wel dat er in Almere inmiddels meer goede ijssalons zijn die Mariola voorbij gestreefd zijn. Bij een bezoek aan Almere Haven zeker een ijsje halen.

12 september 2017 beoordeeld

Na ons diner elders hebben wij bij Mariola een dessert gescoord! In de salon heb je een riante keuze aan ijscoupes. Maar er is ook tiramisu, zag ik tot mijn grote verbazing en blijdschap. En de tiramisu is heerlijk! Nu ik dit weet kom ik deze zeker vaker eten.

Mijn gezelschap koos voor de Dame Bianca, de kleine portie. Deze was nog steeds riant van formaat en zeer smaakvol.

8 september 2017 beoordeeld

Koffie met stukje vlaai , aanbieding genomen , viel wat tegen , klein stukje vlaai had géén meerwaarde.
Daarna ijs genomen , assortiment is groot maar de smaak is beduidend minder dan vorige bezoeken.

Reizigers die Ijssalon Mariola bekeken, bekeken ook

In Ijssalon Mariola geweest? Deel je ervaringen!