Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
Travelocity
Beoordeeld op 16 mei 2022

Een kaart gekregen
Een heerlijk nachtje weg met Allure
Dit Cadeautje bevat
1x Luxe overnachting voor twee!!!!!!! (99)
Dus mooi niet 100 euro bij betalen (hebben we niet)
Kamer goedkoopste met ontbijt 200
Dit is misleiding!!!!!!!!!!!!!!
Dus weggegooid geld
Wij senioren zijn gewoon dom werd gezegd
Goede uitleg is er tegenwoordig niet meer bij.

Datum van verblijf: mei 2022
Webcare Almere, General Manager van Van der Valk Hotel Almere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2022

Geachte gast,

Wat vervelend om te vernemen dat u het gevoel heeft misleid te zijn. Wij vinden dit erg spijtig om te horen en is dan ook zeker niet onze bedoeling. Wij verkopen verschillende cadeaukaarten, een cadeaukaart waar een eigen waarde ingevuld kan worden en daarnaast hebben wij ook cadeau boxen met een vaste waarde. De waarde is het bedrag wat ingezet kan worden bij een reservering en zal verrekend worden met het totaalbedrag. In uw geval had u een box met een waarde van €99,-, dit betekend echter niet dat u altijd een kamer kan reserveren voor dat tarief.

Zoals in elk hotel kunnen de tarieven per dag verschillen en hebben wij op sommige dagen een voordeliger tarief dan op de andere dagen. Tevens hebben wij ook regelmatig arrangementen beschikbaar die ook weer voordeliger zijn dan ons reguliere tarief. U heeft in dit geval gekozen voor een datum die een hoog tarief heeft waardoor er een groot bedrag bij betaald dient te worden.

Onze collega heeft geprobeerd dit zo goed mogelijk uit te leggen en u hierin te helpen.

Desondanks hopen wij u te mogen verwelkomen in Hotel Almere.

Van der Valk Hotel Almere

Beoordeeld op 1 mei 2022

Bij aankomst rond 09.30 was er direct een kamer beschikbaar die wij vooraf geboekt hadden. Dame aan de balie was vriendelijke en zeer behulpzaam. Kamer was prima.Wij hadden de Floriade gepland en. hadden wat vragen aan de balie en hebben ons perfect geholpen. Ook het avond eten was super. Top bediening en mijn petje af voor de goede service.

Kamertip: Kamers zijn perfect niet noodzakelijk om te upgraden
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 21 april 2022

Restaurant was goed gevuld qua mensen, zelfs dan weet men ervoor te zorgen dat drukte geen probleem is! Gerechten stuk voor stuk top van smaak, goede keurige bediening, zoals het hoort! Het bestaat dus nog steeds.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 28 februari 2022

Suite voor 250 euro geboekt, wegens een sterfgeval in mijn familie moeten verplaatsen. Krijg bij incheck te horen dat er daarvoor nog ff 40 euro betaald moet worden. Moest zelf ook 3x vragen waar dit voor was. Lift is kapot dus hele hotel doorgelopen met 2 volle tassen op zoek naar een lift. Niet geinformeerd bij incheck of ontbijttijden, restaurant, zwembad oid. Bij binnenkomst op de kamer was het balkon een bende met joints, sigaretten, lege flessen en heel veel puin van de verbouwing overal. Kamer zat onder stof en badkuip was niet schoongemaakt. Prachtige kamer maar was het geld zeker niet waard door alle mankementen. Lampen boven het bad deden 2 vd 6 het, waarvan 1 constant aan het knipperen was. Bij uitcheck aangegeven en krijg als antwoord "bedankt ik ga het doorgeven" Absoluut het geld niet waard.

Datum van verblijf: februari 2022
Webcare Almere, General Manager van Van der Valk Hotel Almere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2022

Geachte gast, bedankt voor uw feedback. Het betreurt ons om te vernemen dat uw verblijf in Hotel Almere niet aan uw verwachtingen heeft mogen voldoen. Wij hadden dit graag anders gezien. Eventuele feedback kunt u ook kenbaar maken bij onze afdeling feedback afhandeling. Zij zullen u dan binnen 2 weken van een passende reactie voorzien. Mocht u graag nog terugkoppeling ontvangen willen wij u dan ook vragen uw ervaring kenbaar te maken per mail via info@almere.valk.nl zodat wij dit met u kunnen oppakken. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Hotel Almere

Beoordeeld op 27 februari 2022 via mobiele applicatie

1 nachtje op weg naar de Wadden. Er wordt nog gewerkt dus lift is buiten werking. Dat is jammer, zou fijn zijn als dan de koffer naar boven werd gebracht. Kamer is prima, diner en ontbijt ook. Vloerbedekking in zo'n hotel wordt gauw smoezelig en toont daardoor wat armoedig. Service is goed, zoal altijd bij Van der Valk

Datum van verblijf: februari 2022