3 mei 2018 beoordeeld

Goed hotel, uitgebreide faciliteiten.
Prachtige lobby.

Kamers zijn proper, goede matrassen.

Minpunten: gordijnen laten relatief veel licht door in de ochtend
Voor een dubbel bed kreeg ik 2 donsdekens voor 1 persoon

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
2 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden al vaker in het restaurant van het van der valk hotel Almere ontbeten, maar dit keer is het heel anders verlopen dan de eerdere keren.

Wij zijn namelijk in het restaurant op ma 30 April 2018 rond 8.00 uur in de ochtend beroofd van onze persoonlijke bezittingen.

Afschuwelijke ervaring was dit, zoals gezegd, van je persoonlijke bezittingen ontdaan en vervolgens werden wij aan ons lot overgelaten. Op 1 medewerker na, die ons een drankje heeft aangeboden, hebben de rest van de medewerkers, inclusief het management, ons op geen enkele manier bijgestaan. Blijkbaar vinden zij het niet nodig om gasten/klanten te woord te staan, terwijl er zo'n situatie zich heeft voorgedaan in HUN hotel.

Uiteindelijk hebben wij betaald om te worden beroofd. Het hotel vond het niet nodig om de kosten voor het ontbijt terug te betalen.

Het is een grote schande dat dit hotel op deze manier omgaat met mensen die zijn beroofd in HUN hotel! Flinke afrader!!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Webcare A, Manager van Van der Valk Hotel Almere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Geachte gast,
Wij vinden het erg spijtig uw reactie op Tripadvisor te lezen. Wij hebben uw klacht reeds per mail ontvangen en zijn in de afgelopen dagen druk bezig geweest om alles uit te zoeken en bij de betreffende medewerkers navraag te doen zodat wij u vandaag een zo'n goed en compleet mogelijke reactie kunnen geven. Er waren op dat tijdstip nog geen managers aanwezig en ons personeel heeft hun uiterste best gedaan om te helpen waar nodig en hebben direct de politie gebeld. Zij moeten tussendoor uiteraard ook onze overige gasten helpen en hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk te combineren. Wij zullen u vandaag een reactie geven en indien u inderdaad het ontbijt niet genuttigd heeft dan zal dit netjes retour gegeven worden. Wij willen tevens laten weten het natuurlijk heel erg te vinden dat gasten in ons hotel beroofd zijn zonder dat wij hier helaas iets aan konden doen en dit voor ons ook overmacht is geweest, echter nemen wij dit heel serieus en zijn wij hier deze week erg druk mee bezig geweest.
Van der Valk Hotel Almere

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer lekker gegeten. Veel keus. Aanrader is de vistrio als voorgerecht. Service is goed. Vriendelijk personeel. Komen vaker terug. Wij waren met 5 personen. Rekening 207 euro . Het is niet de goedkoopste maar wel een van de beste restaurants

Verbleef: april 2018, reisde met familie
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ontvangst met vriendelijk personeel.
Mooie grote kamer met erg mooie badkamer.
Kort bij de snelweg A6.
Dinerkaart uitgebreid en goede keuken.
Erg goed ontbijt s morgen.
De kamer en het hotel zijn erg schoon.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een prima hotel. Pas een paar jaar open dus alles is nog lekker nieuw en schoon. Mooie standaard kamer met schitterende badkamer. Het Ontbijtbuffet is super! Erg uitgebreid met heerlijke broodjes, beleg zoet en hartig, fruit en yoghurt en eitjes. Op verzoek maken ze omeletten maar ook poffertjes en pancakes. Handige locatie aan de A6. Zowel Almere en haar bezienswaardigheden maar ook Amsterdam is uitstekend vanaf hier te bereiken.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner