• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 75 per nacht.

• Restaurant
ANNO(Almere)
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
B&B Almere(Almere)
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn ondertussen heel veel Valken maar Almere is een van de mooiste. Dichtbij de A6 en het centrum. Een mooie trap voor de entree en een zeer smaakvolle inrichting. Debediening ontvangt je en brengt je naar de tafel. Dit maal was het een lunch. Leuke lunchkaart en goede prijzen. Opmaak en smaak voldoen prima. Moeite waard mocht je in de buurt zijn.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
6 november 2017 beoordeeld

Super hotel, lekker dicht bij Almere. mooie luxe en ruime kamers. Heerlijk zwembad en fitness. Live Cooking op zaterdag is heerlijk. Ontbijt... tja wat wil je nog meer? Het blijft ons favoriete hotel.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
2 november 2017 beoordeeld

Vorige week de herfst deal geboekt in dit hotel. Het was geweldig, lekker gegeten 's avonds, Het was wel erg druk in het restaurant, veel lawaai. Maar het eten was er niet minder om. Bediening ook erg vriendelijk. 's Morgens het ontbijt is werkelijk in één woord geweldig. Ook weer op zaterdagmorgen was het erg druk. Maar het personeel was bijzonder attent en Lles werd op tijd bijgevuld. Van der Valk vind ik daarom een echte aanrader. (Nu zal het met mijn melding alleen nog maar drukker worden)

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden dit jaar een kerstbrunch doen.

Zeer grote drukte.
Tafels stonden heel dicht op elkaar.
Service helaas niet zoals wij verwacht hadden, waardoor het geheel toch we tegen viel.

Het eten was Okay.
Maar had meer verwacht van de KERST brunch,...

Verbleef: december 2016, reisde met familie
an0niem45, Manager van Van der Valk Hotel Almere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2017

Geachte gast, wij hebben uw beoordeling ontvangen echter begrijpen wij niet helemaal zeker of dit over de Kerstbrunch gaat van vorig jaar en of dit ons hotel betreft daar dit over 10 maanden teruggaat? Wellicht gaat dit over een andere activiteit? Zo niet, dan hopen wij dat u uw ongenoegen op dat moment direct kenbaar heeft gemaakt aangezien het voor ons op dit moment zeer lastig is dit nog na te gaan en wij graag op het moment zelf naar een oplossing kijken.

21 oktober 2017 beoordeeld

We verbleven slechts 1 nacht in dit hotel. Het was een prima verblijf. Inchecken ging snel en het personeel was erg vriendelijk. Onze kamer bevond zich op de 3e etage aan de kant van de parkeerplaats (die gratis is).
Een zéér ruime kamer met twee stoelen, prima bedden die lang genoeg zijn voor mensen die langer zijn dan 1.80 meter, een zeer ruime badkamer met bad en douche. Alles netjes schoon.
Ondanks dat onze kamer uitkeek op de parkeerplaats en wij slapen met het raam open was het 's nachts toch best rustig.

Het ontbijt is uitgebreid met voor ieder wat wils en veel verse producten. Ruim voldoende plaats in het restaurant en personeel dat goed oplet en gebruikte spullen al van de tafel afruimt.

Omdat we op de site van Van Der Valk zelf geboekt hadden kregen we per mail een voucher voor 2 gratis drankjes in de bar op de dag van aankomst. Leuke geste. Personeel in de bar was ook erg vriendelijk en had duidelijk lol in het werk.

Er valt niets op dit hotel aan te merken. Enige minpuntje wat we willen melden is dat de onderlakens van de bedden niet breed genoeg zijn waardoor ze meeteen losschieten als je een keer draait. Dan hoopt het zich op en dat is minder prettig. Maar dit is een kleinigheid en heeft ons bezoek hier zeker niet negatief beïnvloed.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner