Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Prima diner, vriendelijke bediening. Mooi restaurant. Het is lekker druk op zondagavond. Reserveren is dan wel handig. Lekkere ruime tafels en goed meubilair. Dus voor een prima 'hap' tussen door, een goede gelegenheid.

Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Voor mijn werk een werk een werkje in het hotel mogen verblijven. Groot hotel met veel faciliteiten. Zwembad met sauna en sport mogelijkheden. Goed en ruim ontbijt.
Ruime kamers met heerlijke badkamer. Kom er graag nog een keer terug.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 september 2017

TOP hotel voor een paar dagen Almere,
we hebben hier overnacht voor de festiviteiten van Dreamz World,

Standaard kamer; het was zeer goed vertoeven in dit hotel, prima bedden, ruime badkamer en TOP ontbijt.

Kamertip: Kamers achterzijde hebben zicht op het water
Beoordeeld op 18 augustus 2017

Schitterend hotel met vele voorzieningen zoals gratis parking, grote kinsize bedden, badkamer met douche en dubbel bad. Ook het ontbijt wat prima qua kwaliteit en variatie.
Ook het eten was prima (aanrader is cooking buffet).

Kamertip: Kamers op de bagane vloer hebben achteraan een leuk terrasje.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017

We hebben hier een korte vakantie geboekt met onze zonen. Zij kregen een aparte
kamer. Mijn vrouw vond het hotel het beste wat wij al gehad hebben. Ik moet ze
bijtreden met de nuance dat het dan over het geheel gaat. Op elk vlak scoort
deze hotel zeer goed. We hebben twee keer de drie gangen keuze menu genomen.
Gevarieerde keuze en alles was zeer goed. De chardonnay huiswijn is een aanrader. We hadden twee standaard kamers en deze waren zeer ruim en modern.
In sommige hotels zou men dit een suite noemen. Zeer goede geluids isolatie. Prachtig nieuwe zeer ruime badkamer met ligbad en walk in douche. Het zwembad is mooi en voldoende groot
om eens lekker in te zwemmen. De fitness ruimte is ruim met moderne goed
verzorgde toestellen. De zonen hebben er veel gebruik van gemaakt . Zeker top was het ontbijt er ontbrak bijna niks, zelden zo'n grote keuze gezien. Zeker lekker koffie ook.
De Waterfront bar met terras aan het water is ook prachtig.
We hadden kamers ver weg van de eetzaal en receptie voor ons een voordeel
want weinig passage. Maar iemand die slecht te been is vraag beter een kamer
in de buurt van de liften. Het zwembad en fitness is dan weer helemaal aan de
andere kant.

Kamertip: Slecht te been kamer vragen tegen de lift. Wil je dicht tegen fitness en zwembad dat is de andere kant.
Datum van verblijf: augustus 2017