“Een absolute aanrader !”

Ristorante-Pizzeria Pulcinella
Geclassificeerd als nr. 14 van 174 Restaurants in Almere
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
4 januari 2018 beoordeeld

Op aanraden van vrienden uit Almere gereserveerd. De zaak bestaat 35 jaar en dat merk je in positieve zin. De bediening is zeer attent en vriendelijk. De gerechten zijn zonder uitzondering zeer lekker. We waren met zes en aten alle zes à la carte, waarbij iedereen ook nog eens een ander gerecht gekozen had. Hier werd geen enkel probleem over gemaakt. Sterker nog, alles kwam mooi tezamen en warm op tafel. We namen een pizza, een ossehaas met peperroom (en veel verse warme groentjes), een osso buco Milanese, een pasta bolognese, de cannelloni en een escalope Amalfitana. De huiswijn, een Montepulciano d’Abruzzo, was iets minder. Nu ja, voor 16 € per fles kan je geen Barollo verwachten. Ik zou volgende keer de wijnkaart vragen en ietsjes hoger inzetten. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.

25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 1e kerstdag gegeten bij pulcinella. Wat was het lekker. Van het voorgerecht tot en met het dessert. De aanrader is de ossenhaas. Vriendelijk personeel.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een verjaardag met de hele familie in dit leuke restaurant gegeten. Aan de buitenkant ziet het eruit als een woonhuis, beetje ongezellig, maar binnen als een restaurant met linnen gedekte tafels. We waren met 9 personen, maar iedereen mocht van de gehele kaart bestellen, geen vast menu. Onder andere voortreffelijke vitello tonato, saltimbocca en pasta’s! Bediening is jong maar attent, oplettend en goed. Heerlijke desserts ook met ijs van volgens mij de lokale ijssalon! Kortom, we hebben hier een heerlijke avond gehad. 1 tip, de lampjes iets dimmen gedurende de avond! We komen graag terug.

6 september 2017 beoordeeld

het was uitmuntend en het was er altijd gezellig en de bediening ook en het eten was goed omdat ik alles eet wat ze klaar maken de speer is ook goed
DE SPEER EN HET LEKKERE ETEN

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger kwamen we hier vaak. Na een tijd niet geweest te zijn besloten hier met vrienden te gaan eten. Het was niet best. Niet alleen het eten was niet om naar huis te schrijven, maar ook de bediening vond ik niet goed.
Voorgerecht tomatensoep was te zout. Half dozijn slakken: slakken waren erg klein en wat doorgekookt. Hoofdgerecht: pizza rigoletto: niet gaar. Een grote deegbal met veel kaas en een plakje ham. De zalm was wel aardig maar niet top.
IJs was prima, maar dat kwam dan ook van Mariola, de plaatselijke ijsmaker.
We werden geholpen door drie verschillende dames die, als ze even niets te doen hadden irritant dicht bij de tafel stonden te wachten totdat ze nodig waren. Dat gaf niet echt een gevoel van privacy. De hoofdgerechten kwamen niet tegelijk, melk bij de koffie moest om gevraagd worden en de lege kopjes werden weggehaald terwijl anderen in het gezelschap nog aan hun koffie bezig waren.
Kortom: hier komen wij niet meer......

Reizigers die Ristorante-Pizzeria Pulcinella bekeken, bekeken ook

In Ristorante-Pizzeria Pulcinella geweest? Deel je ervaringen!