Vandaag geopend: 16:00 - 23:00

vanaf US$ 25,33
vanaf US$ 39,81
vanaf US$ 23,52
Beoordeeld op 25 september 2019

Mijn favoriete boulderhal om lekker te trainen. Er zijn altijd gezellige mensen. Er is een heel sociale sfeer, je kunt met iedereen een praatje maken. Er is altijd wel iemand die je kent en die je kan helpen met je boulder! Elke 1e vrijdag van de maand competitie "Fluor Friday" (soms in thema of in het donker)

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 25 september 2019

Mijn thuishal om lekker te trainen. Er zijn altijd gezellige mensen en je kunt met iedereen een praatje maken. Er is altijd wel iemand die je kent en die je kan helpen met je boulder!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 15 februari 2019