TripAdvisor
Almere
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijke verrassing in Almere Haven”
Beoordeling van Brasserie ThuisHaven

Brasserie ThuisHaven
Een tafel reserveren
wo 23-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 14 van 199 Restaurants in Almere
14 september 2019 beoordeeld

Hier zullen we vaker langskomen: de sfeer en bediening in deze brasserie is heel prettig en persoonlijk, de menukaart origineel en gevarieerd, het eten prachtig geserveerd en heerlijk en dat alles tegen een hele goede prijs. Echt een aanrader in het hartje van Almere Haven.

Datum van bezoek: september 2019

2 juli 2019 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel. Dat een stagiaire het dienblad op de tafel laat staan is geen doodzonde.
Chocoladetaart is verrukkelijk. Wordt ook leuk gepresenteerd.
Leuke inrichting.
Betaalbare prijzen.

Datum van bezoek: juni 2019
31 maart 2019 beoordeeld

Na het indienen van mijn belastingaangifte met de hulp van deskundige, had ik wel behoefte aan een Een stevige dubbele Espresso een Goed glas Rosé en een Tosti om de inwendige mens te versterken.

Daar slaagde Brasserie Thuishaven in Almere Haven volledig in, heerlijk sfeer, goede stoelen vriendelijk bediening goede spijsmenu kaart.
Binnen is het sfeervol.
Jammer dat de buitenkant wat somber is en niet direct uitnodigend is.
De kwaliteit van de gerechten verdient meer.

Tosti was super, wel wat dikke sneden brood. Geserveerd op een houtenplankje met Ketchup en slamix. Heerlijk krokant uiterst smaakvol

Een absolute aanrader wat een goddelijke Rosé, wel aan de prijs namelijk € 7,50

Datum van bezoek: maart 2019
GoPlaces14202140151, Eigenaar van Brasserie ThuisHaven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2019

Bedankt voor uw positieve recensie.
En fijn te lezen dat u lekker heeft gezeten bij ons.
Echt wil ik u er over informeren dat een rose bij ons €3,75 kost.

Mvg Team ThuisHaven

12 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Of je in ThuisHaven bent voor een heerlijk 3-gangendiner, voor een smakelijke lunch, voor een lekkere kop koffie, voor een verrassende high tea , het is altijd een geslaagd bezoek! De gerechten zijn niet alleen heerlijk, maar ook prachtig opgemaakt. Ook voor vegetarische gerechten kun je hier goed terecht.
De bediening is erg vriendelijk en men heeft kennis van zaken. De inrichting is sfeervol. Kortom, dit restaurant in het centrum van Almere Haven is zeker een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
15 februari 2019 beoordeeld

De bediening is er heel goed en vriendelijk en gastvrij. Het eten was apart en heerlijk. Er wordt een lekkere wijn geschonken.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Brasserie ThuisHaven bekeken, bekeken ook

In Brasserie ThuisHaven geweest? Deel je ervaringen!