TripAdvisor

De Beren Almere
Geclassificeerd als nr. 22 van 199 Restaurants in Almere
Keukens: Barbecue, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Dankzij De Beren Almere is het ook beregezellig in Flevoland. In het ruime pand aan de Forum kun je genieten van zowel lunch als diner. In de zomer kun je genieten van het mooie weer op het grote terras met een schitterend uitzicht over het Weerwater.
14 september 2019 beoordeeld

Wat een slechte bediening. Chagrijnig ongeïnteresseerd en zeer onbeleefd. Lang moeten wachten om te kunnen bestellen en nog langer om te krijgen. De dame in kwestie had totaal geen gevoel voor klantvriendelijkheid.

Datum van bezoek: september 2019
Berenalmere, Eigenaar van De Beren Almere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Beste Bloktheonlyone,
Wat vervelend dat uw bezoek niet heeft voldaan aan uw verwachting. Service vinden wij erg belangrijk en daarom zullen wij dit zeker meenemen. Wellicht hadden wij iets voor u kunnen betekenen bij het kenbaar maken.

7 september 2019 beoordeeld

Vroeger kon je hier voor weinig even snel een lekkere hap eten. Nu is dat helaas niet meer zo. Wij waren hier een paar dagen geleden en eigenlijk was niks helemaal goed.
- Luidruchtige gasten waar niks van gezegd werd. (kinderen die rennend en schreeuwend door het restaurant rennen, man die een kwartier lang heel luid zit te bellen)
- bediening die dwars door een gesprek vraagt wat we willen bestellen.
- steak die medium-rare behoorde te zijn was well-done
- de groenten (rauwe en gebakken) die werden meegeserveerd smaakten en oogden nergens naar.
- de wijn was schrikbarend duur (21 euro voor een karafje van 500 ml) en niet lekker.

Dit was voor ons de laatste keer.

Datum van bezoek: september 2019

Beste tralielala,
Dank u voor uw review. Ons restaurant is voor iedereen en natuurlijk hoort een ieder met elkaar rekening te houden. Wat betreft het eten houden wij ons aan De Beren standaards en die zijn veelal naar ieders genoegen, in uw geval hadden we het dan ook graag vernomen zodat we er iets aan hadden kunnen doen, zodat uw beleving ook naar tevredenheid was geweest.

26 augustus 2019 beoordeeld

een begrip in Almere mag je het wel noemen, onbeperkt spareribs eten bij de (Bobby) Beer. voor net iets meer dan een 10tje eet je je daar helemaal vol aan ribbetjes.
Met keuze uit vele smaken zit er voor iedereen wat tussen.
Bediening kan nog wel een wisselen hier maar over het algemeen snel en vriendelijk.
Ruime keuze op de menu kaart vol lekkere gerechten.

Datum van bezoek: juni 2019
Berenalmere, Eigenaar van De Beren Almere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Beste daanvdam,
Heel erg bedankt voor uw hele fijne review en wat fijn dat u zo’n fijne ervaring heeft gehad.
We hopen u snel weer te zien voor onze onbeperkte ribbetjes of misschien onbeperkt saté of sliptong?
Tot snel!

22 augustus 2019 beoordeeld

Waren met 6 personen. Drank werd opgenomen en snel geserveerd. Het menu opgenomen en dan begint het wachten. Mensen die later waren gearriveerd hadden eten eerder dan wij. Een opmerking gemaakt en het was erg druk in de keuken werd er gezegd. Het duurde lang voordat het er was. Bij het dessert had 1 persoon het gekregen en de rest kon weer even wachten. Niet fijn als je als groep uit eten gaat. Een bezoek aan het toilet werd je ook niet vrolijk van. Niet schoon en de toiletbril is nodig aan vervanging toe. Hele rand aan de binnenkant bruin.

Datum van bezoek: augustus 2019
Berenalmere, Eigenaar van De Beren Almere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Beste Juliette,
Hartelijk dank voor uw review.
Heel spijtig dat het eten niet helemaal is geserveerd op de manier waar wij wel voor staan. Wij zullen dit dan ook zeker meenemen in onze service besprekingen.
Wat betreft het toilet, wij controleren onze toiletten volgens een standaard schema meerdere malen per dag, helaas kunnen wij de netheid nooit helemaal garanderen. De bril gaan wij controleren en indien nodig zeker vervangen. Dank voor uw tip.
Hopelijk heeft u wel nog een gezellige avond gehad en wie weet kunnen we u nogmaals begroeten.

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

All You can eat Spare ribs voor weinig. Helaas wel sommige stukken erg droog.
Liefst eet ik Spare ribs waarvan de bot zo eraf kan vallen. (Niet echt kluiven meer dan, maar dan is het goed, zacht en vaak malser)

Prijs kwaliteit dan wel overeen. Kost niet veel dus mag niet teveel eisen.

Datum van bezoek: juni 2019

Hartelijk dank voor uw review.

Reizigers die De Beren Almere bekeken, bekeken ook

In De Beren Almere geweest? Deel je ervaringen!