“Lekker gegeten”

De Beren Almere
Geclassificeerd als nr. 4 van 6 Dessert in Almere
Keukens: Barbecue, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Dankzij De Beren Almere is het ook beregezellig in Flevoland. In het ruime pand aan de Forum kun je genieten van zowel lunch als diner. In de zomer kun je genieten van het mooie weer op het grote terras met een schitterend uitzicht over het Weerwater.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met 5 vriendinnen. Prima sfeer, prima bediening en schone toiletten.
Gezellig terras ook.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend bevallen. Lekker buiten op het terras met uitzicht over het water in het centrum van Almere. De kwaliteit van het eten en de service was goed. De prijs kwaliteitverhouding ook.

27 april 2018 beoordeeld

Het personeel loopt als kippen zonder koppen rond met bestellingen waarvan ze niet weten naar welke tafel ze moesten. Wij bestelden 2 grote salades. Wilden nog even niets drinken, maar straks na de salade wel. Of we nu een glaasje kraanwater mochten. Nee dat mocht niet. Alleen als je koffie of een drankje bestelt. Maar ik wil straks koffie. Meisje mag het niet zelf beslissen dus de manager wordt er bij gehaald. Nee, we kregen geen water 'want je kunt hier dan de hele dag wel blijven zitten op een glaasje water". Lekker gastvrij! Dat zeg je toch niet tegen een klant die grote salades voor zn neus heeft staan?! Inmiddels waren de salades gebracht. En we hadden trek dus we zijn maar gebleven. Bleek dat de bacon ontbrak. Meisje bracht toen 3 sneue strookjes op een groot bord. Achteraf lazen we dat er ook nog gedroogde tomaten en walnoten in de salade hadden moeten zitten volgens het menu. Ook niet. Rare, klantonvriendelijke tent zonder aandacht voor klanten en eten.

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij zijn er twee typen restaurants (met onderverdeling) een restaurant waar je culinair en luxe kunt eten, en een restaurant waar je lekker kunt eten. De beren is zo. Het is altijd lekker, en je hebt nooit trek als je klaar bent! Altijd goed en super gezellige service!

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch hier zeker 1x per maand en zomers vaker. Kwaliteit van het eten is al jarenlang constant en goed.

Het interieur is een tijdje terug aangepast en het ziet er veel beter uit. Stuk chiquer.

Lunchen bij de Beren is heel goed. Naast de Van der Valk de beste plek om te lunchen. Er is een ruime keuze en het eten smaakt erg goed. De prijzen zijn heel netjes en de hoeveelheid eten is overweldigend. Gegarandeerd een volle maag.

Ook kun je er goed avondeten. Zowel met een grote groep, gezin etc. Ook bij het avondeten een ruime keuze. Voor ieder wat wils en erg grote porties. Ook de prijzen zijn heel netjes.

De bediening is prima. Zijn netjes en adequaat.

Overall een prima tent om te eten. Goed voedsel, nette prijzen, goede bediening, ruim voldoende eten, sfeer is prima en restaurant ziet er goed uit. Locatie is goed. Goed te bereiken en handig om te eten als je aan het winkelen bent. Ook een prima terras met uitzicht op het weerwater in de zomer.

Reizigers die De Beren Almere bekeken, bekeken ook

In De Beren Almere geweest? Deel je ervaringen!