“Matig”

Geclassificeerd als nr. 31 van 174 Restaurants in Almere
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heerlijke zonnige middag varen met een sloep van Boei2 vonden we een plekje op het terras aan het water. Helaas was dit in de volle zon zodat je zwetend achter je diner zat. Extra parasollen is geen overbodige luxe op dagen van 30C. Nadat onze bestelling was opgenomen duurde het niet lang voordat we ons voorgerecht kregen. Het eten was matig tot flauw gekruid, er zat weinig smaak aan. Hoofdgerechten waren ook niet echt smaakvol, bijgerechten waren tehard gebakken. Weinig liefde en beleving in de keuken vermoed ik. Als met al middelmatig gegeten voor 165€ met 4 personen. Er zat 1 glas wijn en 1 biertje bij. Het overige was water of frisdrank. Boathouse staat op een prachtige locatie en voor een drankje en een borrelhapje prima vertoeven. Diner, dat niet meer.

Eric B, Manager van Boathouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste Shirley,

Bedankt voor uw bezoek en beoordeling. Wat leuk om te lezen over de fijne ervaring met Boei2 en de afsluiter bij ons op het terras.
Helaas omschrijft u flauwe gerechten. Dit gaan wij met het keuken team oppakken en kijken wat wij eventueel aan onze gerechten kunnen aanpassen. U mag ons altijd feedback op de gerechten sturen, dit mag naar info@boathouse.nl met een kopie van dit bericht.
Graag zien wij u nog eens terug bij Boathouse, wij hopen u dan aangenaam te kunnen verrassen met onze gerechten.

Mvg,
^Boathouse

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd weer n feestje!
Alle gerechten waren VERRUKKELIJK!
De wijnen ook. Het afsluiten met zo n byzondere pot met lekkere thee met friandises is zo feestelijk. Ik voelde me echt in de watten gelegd.
Het enige wat ik jammer vond is dat t iets minder goed eruit ziet dan 10 jaar geleden. De bediening en de tafels. En t was iets chaotisch. Wat je vroeger nooit zag, iets minder attent...
Maar verder hebben we echt genoten, zoals altijd! Met mooi weer kun je lekker buiten zitten. Altijd mooi uitzicht over t water.
Zéér de moeite waard!

Eric B, Manager van Boathouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Bedankt voor jullie bezoek en recensie!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na enkele jaren met Taiwanese relaties hier gegeten. Prachtige locatie helaas geen mooi weer om buiten te zitten. Binnen mooi gerestyled, sfeervoller geworden. Vriendelijke ontvangst. Lekkere kaart. Gekozen voor crispy chicken en bieten carpaccio. Mooi en smakelijke gerechten. Als hoofdgerechten voor vis gekozen. Een mooie zeetong en kabeljauw filet. Eveneens zeer smakelijk. Als cijfer een 9 zeker waard.

Eric B, Manager van Boathouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Beste Han,
Bedankt voor uw bezoek en beoordeling.

29 april 2018 beoordeeld

Met vrienden bij dit leuke restaurant op een schitterende locatie gedineerd, met een goede bediening en enthousiast personeel. Lekker gegeten. Wij waren rond 19:00 uur binnen en gingen om 23:30 weg. We waren wel de laatste die weggingen en dat zegt al genoeg. Het enige minpunt dat ik kan geven is het geluid van de overige gasten. Het was druk die avond, waardoor het wat rumoerig was en ons gesprek aan tafel wat moeilijk ging op normale sterkte. Wij hebben daardoor ook iets harder moeten praten dan dat je gewoonlijk aan tafel doet. Mogelijk is de open ruimte van het restaurant de oorzaak. Maar dat is geen reden om het restaurant niet te bezoeken.

Eric B, Manager van Boathouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw recensie GerJan D.

7 april 2018 beoordeeld

Vanavond hebben we hier gegeten.
Zeer vriendelijk en opgewekt personeel.
Mooi menu, niet te duur, en een prachtige locatie.
Ook genoeg parkeer ruimte.
Ondanks de drukte werden we snel genoeg geholpen.
Ik was wat onhandig en brandde me flink aan een pannetje op tafel.
Onmiddellijk kwam het personeel van twee kanten helpen,
met verkoelende brandzalf. Dat hielp gelukkig goed.
Dank voor de snelle en adequate actie, dat siert jullie!

Eric B, Manager van Boathouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Bedankt voor de mooie beoordeling Kees.
Zien wij jullie snel weer bij ^Boathouse?

Reizigers die Boathouse bekeken, bekeken ook

Almere, Flevoland

In Boathouse geweest? Deel je ervaringen!