30 september 2017 beoordeeld

Enorm veel, het was een last minute boeking dus ben ik heel tevreden dat ik op een korte tijdstip een kamer kon vinden. Mijn dag werd er alleen beter op omdat het de Apollo was. Goede prijs voor een hotel met goede service en kwaliteit word ook nig eens meegerekend.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
27 september 2017 beoordeeld

Zeer mooi hotel,
tevens zeer vriendelijk personeel, die altijd voor je klaarstaan,
Ook de Bierfabriek is zeker aan te raden om een kijkje te nemen.

Assortiment qua drankjes, en eten, zou wel prettig zijn voor langdurig verblijf. maar je zit midden in het centrum, dus je kan altijd wat buiten de deur eten.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
27 september 2017 beoordeeld

Goed nette hotel. Jammer geen magnetron aanwezig. Gelukkig was er wel een mini koelkast. Overall was de indeling/inrichting prima. Zeker een aanrader voor een volgende keer. Als score zou ik een 9 geven.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
20 september 2017 beoordeeld

Toffe, rustige ligging. Alles aanwezig wat je nodig hebt. Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Zeer goed ontbijt, maar je betaalt er ook voor. In onze badkamer was het niet ongevaarlijk om uit bad te stappen, doordat er een kleine opening was tussen het glazen douchescherm en de muur en er geen steun was om je aan vast te houden. Het is een beetje zoeken om met een van de liften tot op de ontbijtverdieping te geraken. Het heeft wat voeten in de aarde gehad om om voor iemand in onze groep die zonder partner reisde maar 1 ontbijt per dag te moeten betalen bij de kamer.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
14 september 2017 beoordeeld

Kamer:meer opbergruimte...je kan u kleren niet weg legen!
koelkast werkte niet
pasjes heel moeilijk voor lift en kamers
kamer heel klein voor gezin ..maar wel redelijk van prijs
Geen opbergruimte voor fietsen

• Verbleef: september 2017, reisde met familie