Beoordeeld op 19 juli 2016 via mobiele applicatie

Heel leuk en gezellig, familiaal hotel. Heel vriendelijk personeel. Leuke zwembaden en heel mooie, propere kamers. Het ontbijt is eenvoudig en heel lekker. Ook het avondeten (à la carte) is zeker de moeite. Het hotelpersoneel kon ons doorverwijzen en helpen bij het organiseren van activiteiten in de buurt. Wat heel handig was.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 6 juli 2016

Het hotel ligt op ongeveer 500 m. van het strand, helaas moet je wel langs een erg drukke weg ernaar toe, maar het strand is super relaxt!! Voldoende restaurantjes ook vlakbij het strand, maar je kan ook in het hotel eten. Het personeel van het hotel is super gastvrij, als ze maar denken dat het je aan iets ontbreekt zijn ze er al, zelfs al voordat je er zelf aan gedacht hebt!! Het ontbijt was prima! De hotelkamer met badkamer ook erg goed. De bus stopt elk half uur voor het hotel en daar kan je mee naar Naoussa een erg leuke plaats om te gaan eten etc. ( 1.80 per persoon)

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 8 september 2015 via mobiele applicatie

Hotel prima, ligt dicht aan de zee bij een perfect strand met leuke restaurantjes.
Personeel ALLEMAAL supervriendelijk.
Ontbijt is super met ruime keus.
Ook superlekker is de verse jus d'orange
S'morgens bij het ontbijt.
Op de kamer is de minibar gevuld en kan lekkere nespresso koffie gemaakt worden .(cupjes).
Het zwembad is ook lekker met die streamers.
Alles is erg proper.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Lagos_Mare_Hotel, Γενικός Διευθυντής van Lagos Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2015

Dear Ron V,

Thank you for your review and for sharing your experience of your stay at Lagos Mare Hotel! We are also very glad that you were able to enjoy our breakfast. Such comments certainly help us in motivating our staff and, more importantly, assist us to provide a more personal and efficient service.

We are looking forward to welcoming you back soon.

My Kindest Regards
Vasilis Lapanaitis
Hotel Manager

Beoordeeld op 29 juni 2014

Het hotel ligt nogal afgelegen.
Maar de ontvangst en vriendelijke bediening maakt alles goed.
De kamers zijn prachtig ingericht en de bedden van topkwaliteit.
Het ontbijt is naar Griekse standaard zeer uitgebreid.

Kamertip: hoeksuites zijn groot en zonnig
  • Verbleef: juni 2014, reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 mei 2014

We hebben drie nachten doorgebracht in hotel Lagos Mare. Het hotel is best mooi, maar het licht in een vreselijk gebied. De omgeving is verlopen en niet prettig, zeker niet in het voorjaar. Het plaatsje biedt weinig. In mei zijn bijna alle restaurantjes dicht.
Het hotel ligt ca. 5 km van het stadje Chora. Een wandeling daarheen gaat langs drukke samelle wegen en is geen pretje. Er gaat een bus, maar zeer onregelmatig. Een shuttleservice heeft het hotel niet. Een taxi kost 8 Euro en is goed te doen. Echter wij zouden adviseren een hotel dichter bij Chora te nemen.
De kamers zijn mooi en wij hadden een kamer met mooi uitzicht op Paros. De bedden zijn goed en de douche fijn al wisselt de temperatuur wel wat. Er was een hor tegen muggen.
Het ontbijt is uitstekend. Je zit mooi als het mooi weer is.
Het restaurant binnen is wat kaal. De keuken is echter goed.

Kamertip: vraag een kamer met uitzicht op Paros
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner