“De beste pizza van het eiland !”
Beoordeling van Nikos Restaurant

Nikos Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 26 Restaurants in Agios Prokopios
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we de lekkerste pizza gegeten ! Super vers en heel lekker ! Heel aangenaam personeel, heel proper ! Een aanrader op hier zowel 's middags als 's avonds te komen eten ! Hebben ook heerlijke ligbedjes op het strand. Ale je een drankje bestelt of eten, krijg je korting op de ligbedden ! Ook heel fijn !

14 mei 2016 beoordeeld

Er zijn echt betere en leuker gelegen restaurants aan de zeezijde van Agios Prokopios. Bij ons was O Fotus favouriet.

13 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed geheten. Aardige bedoening. Ik vond het wel eem beetje aan de "dure" kant. Het uitzicht op zee in mooi.

29 juni 2014 beoordeeld

simpel en eerlijke keuken en vriendelijke bediening
Na ons bezoek aan het eiland Mykonos hadden we uiteindelijk opnieuw democratische prijzen op het menu

3 juni 2014 beoordeeld

We hebben begin juni bij Nikos gegeten en dat is ons goed bevallen. De porties zijn ruim en de prijzen zijn laag. De giros was de lekkerste die we tot nu toe in Griekenland hebben geproefd. De bediening was vriendelijk maar wat slordig of vergeetachtig. Jammer genoeg was er deze avond geen live muziek en zat het ook niet zo vol.

• Sfeer

Reizigers die Nikos Restaurant bekeken, bekeken ook

Agia Anna, Náxos

Agios Prokopios, Náxos

In Nikos Restaurant geweest? Deel je ervaringen!