“Lekker”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht en avondeten. Lekkere Caesar- en Griekse salade. Club sandwich ook heerlijk. Gewoon gezellig en lekker. Personeel ook vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2021

6 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en gastvrij

Komen zeker terug
Heerlijk vlees en een goede pizza
Mooi uitzicht op het strand
Heerlijke bedden op het strand ook met bediening

Datum van bezoek: mei 2021
4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier savonds laat nog een pizza besteld voor mee te nemen.flink belegd dat wel, veel kaas.persoonlijk heb ik daar geen moeite mee maar mijn vriendin heeft ze graag dunner.
Toen we een fles ouzo lieten zien die we daarvoor in de winkel hadden gekocht(niet gekoeld) ging hij meteen een zak ijsklonten voor ons halen terwijl we op onze pizza wachtten voor de ouzo.super gasten daar!!bedankt daarvoor nog!!

Datum van bezoek: september 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tot nu toe twee maal gegeten, lunch en diner.
s’Avonds vaak Griekse live muziek.
De mensen die hier werken hebben onderling veel plezier en stralen dit uit op hun gasten.
Lekker en betaalbaar eten op een centrale plek aan de boulevard.
We komen hier vast nog wel even terug voor ons vertrek.
Leuk!

Datum van bezoek: juni 2019
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten op het strand, op de bedjes van dit restaurant. Voor lunch bestelden we pizza, wat ook gewoon op het strand “bezorgd” wordt. We hadden een pizza tuna en greek pizza. Allebei hartstikke lekker, goede bodem en goed belegd. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Colosseo Pizza Grill bekeken, bekeken ook

In Colosseo Pizza Grill geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.