“Vet eten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een afknapper is dit restaurant. Een tonijnsalade die verpest is met een berg vette saus. En een zachte pizza met onbestemde ingrediënten. Wel aardige bediening.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga hier niet eten. Niet verzorgd, vlees veel te hard gebakken. Geen originaliteit, geen groenten. Alleen de wijn was ok

28 juni 2016 beoordeeld

super gegeten, echt alle keukens komen voorbij! Gastvrij en gezellig. De bedienig is uitstekend en de prijs/kwaliteit verhouding prima. Je wordt echt de hele avond vermaakt voor weinig geld.

2 juni 2014 beoordeeld

Agios Prokopios op Naxos in het voorseizoen nog een beetje stil en nog niet alle restaurants zijn open. In ieder geval is Restaurant Colosseo wel open en dit was ook veruit het drukste restaurant in het plaatsje. Wellicht kwam dit door de live muziek? In ieder geval was het gezellig, de bediening was vriendelijk en netjes en het eten was goed. Met een ouzo "van het huis" als afsluiter gingen we voldaan weer terug naar ons hotel.

• Sfeer
25 juni 2012 beoordeeld

Wij eten altijd in dit restaurant de sfeer is er altijd erg goed, en de bediening is erg vriendelijk.
Er is elke avond live muziek, en de prijzen zeer gunstig.

• Sfeer

Reizigers die Colosseo Pizza Grill bekeken, bekeken ook

Agios Prokopios, Náxos

In Colosseo Pizza Grill geweest? Deel je ervaringen!