“Niet voor niets een volle tent”
Beoordeling van Limnios Tavern

Limnios Tavern
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Restaurants in Agios Stefanos
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste dag aangekomen in Agios Stefanos hebben we meteen bij dit restaurant gereserveerd. Maar goed dat we dat hadden gedaan, want de tent zat 's avonds behoorlijk vol. We hebben hier heerlijk gegeten. Wel was het dus behoorlijk druk en heb je weinig ruimte om je tafeltje heen. Maar we kregen alle tijd om gewoon lekker rustig te eten, wat in sommige Griekse restaurants wel anders is. We hebben genoten.

Datum van bezoek: september 2019

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden de reviews gelezen en moesten het zelf ervaren. Hadden niet gereserveerd en hebben echt geluk gehad dat er een tafeltje vrij was. We hebben hier echt heerlijk gegeten. De huiswijn was een gekoelde rode wijn die ook echt lekker was. En echt schitterend uitzicht over de hele baai! Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
2 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier meerdere keren gegeten. Vis was heerlijk (heel vers) en heel redelijk geprijsd. Prachtig uitzicht en hele vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: december 2018
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant in een rustige omgeving met een prachtig uitzicht op de cruise haven. Ook de zonsondergang is er goed te zien. Menukaart is typisch Grieks met mooie gerechten tegen schappelijke prijzen.

Datum van bezoek: augustus 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kids, 10 en 12j, aten balletjes in tomatensaus, wij de mixed grill. Lekker, vriendelijke bediening en top uitzicht over strand van Stefanos! Aanrader en beste in Stefanos. Paar euro duurder dan aan het strand, maar iets beter ook.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Limnios Tavern bekeken, bekeken ook

In Limnios Tavern geweest? Deel je ervaringen!