“Geweldige plek”

Taverna Petran
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Agios Stefanos
Keukens: Grieks
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige plek om 's avonds lekker te zitten en op de baai en het strandje uit te kijken. We hebben prima gegeten, maar het was niet direct erg bijzonder. Even wennen dat de bestelde gerechten niet tegelijk opgediend worden, maar dat blijkt vrij gebruikelijk te zijn in Griekenland.

Datum van bezoek: september 2019

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader, eten heerlijk, een fijne bediening en een prachtig uitzicht.
Alles wat we gegeten hebben was lekker

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier een geluncht, was top! We hebben een Griekse salade en moussaka op. Beiden waren echt zo lekker! Heerlijk kannetje wijn erbij en onze lunch was compleet!

Datum van bezoek: juli 2019
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De catch of de day was een zeebaars, zelden heb ik zo een lekkere gegrilde vis gegeten. Je zit heerlijk naast 't leukste strand van mykonos waar we de hele dag lagen. De prijzen klopten niet met wat er op de kaart stond, maar toch hebben we voor een redelijk scherpe prijs gegeten. De koffie is trouwens ook zeer goed te drinken! Helaas heb ik geen before foto maar dit zegt denk ik wel genoeg ;)

Datum van bezoek: september 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuke taverna, aan het strand van Stefanos en vlak boven het water.
Er is een open grill en een vitrine met dagverse vissen.
Aardige en attente bediening, heerlijk huisbereid eten!
We zijn hier een paar keer wezen eten, echt een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Taverna Petran bekeken, bekeken ook

Platys Gialos, Mykonos
Agios Stefanos, Mykonos

In Taverna Petran geweest? Deel je ervaringen!