Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (323)
Beoordelingen filteren
323 resultaten
Waardering van reizigers
111
150
45
10
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
111
150
45
10
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 323 beoordelingen
Beoordeeld op 24 augustus 2017

Montenegro is een heel mooi land. Mensen zijn er vriendelijk, eten en drinken is er heel goedkoop.Hotel heeft mooie ruime kamers met airco en alle nodige voorzieningen. Heel rustig om te slapen. Onmiddellijk aan het strand en de boulevard met leuke winkeltjes en restaurantjes.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de zee nemen.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank eric_silversmet
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Budvanskarivijera, Owner van Hotel Palas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017
Google-vertaling

Dear guest , thank you for your feedback and your kind words. This means a lot to us. Warmest regards from all of us at Hotel Group Budvanska rivijera.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juni 2017

Kamer ok maar er was regelmatig een rioolgeurtje in de badkamer. Airco maakte veel lawaai. Ook wifi op de kamer was zwak. Ijskast op de kamer was wel een pluspunt. Receptiepersoneel niet echt vriendelijk . Wat leuk was dat we buiten konden eten. Buffet was ok

Verbleef: juni 2017
Bedank Adelina56
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Budvanskarivijera, Owner van Hotel Palas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017
Google-vertaling

Dear Adelina , thank you for your feedback and your kind words. This means a lot to us. Please accept our apologies for any disappointments encountered. Rest assured that we'll do our best to improve our service in all aspects and we hope we'll have a chance to welcome you again. Warmest regards on behalf of all of us at Hotel Group Budvanska rivijera.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 mei 2017

Een single wordt als minderwaardig behandeld (alsof iemand ervoor kiest om zijn of haar partner te verliezen). Het hotel was niet half volgeboekt en tóch werd ik naar de "minderwaardige" hoek van het hotel doorverwezen. Met minderwaardig bedoel ik uitzicht op een werf, een ganse dag lawaai van die werf van 's morgens 6u, geen airco omdat die in die vleugel nog niet aanstond, frigo stuk en na lang aandringen werd die vervangen, het water moest 4 min. lopen (écht getimed)vóór het warm werd en in die uithoek van het hotel werkte de wifi maar 20 % van de tijd. Er zijn geen zonbedden beschikbaar, niet in het hotel noch aan het strand, eerste maal dat ik dit meemaak in een viersterrenhotel, voor de rest alles OK

Kamertip: Niet aan de voorkant
  • Verbleef: mei 2017, reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank kathleen n
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Budvanskarivijera, Owner van Hotel Palas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2018
Google-vertaling

Dear guest, thank you for your feedback and your kind words. This means a lot to us. Please accept our apologies for the disappointments encountered. Rest assured that we'll do our best to improve our service in all aspects, especially these you mentined. So, hope we'll have a chance to welcome you again and to surpass all your previous experiences. Warmest regards, Jelena Kaludjerovic, sales & marketing department.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Budvanskarivijera, Public Relations Manager van Hotel Palas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 oktober 2018

Verbleef: oktober 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Budvanskarivijera, Public Relations Manager van Hotel Palas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken