“Terecht nr 1”
Beoordeling van Fat Boys Kafana

Fat Boys Kafana
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Petrovac
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 2 maal gaan eten, Super vriendelijk personeel (vooral Mr. OWH Yeah), lekker eten. Aanrader is de chefs special amfora kebab voor 2 personen!!
Sfeervol genieten!!

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk stoofpot op voor 2 personen. Bediening is relaxed en vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig uitzicht We hadden allebei de Fatboy burger erg lekker en behoorlijke portie en super vriendelijke bediening Helaas geen foto gemaakt

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier tweemaal gedineerd tijdens ons verblijf in Petrocac. Alle gerechten waren lekker en verzorgd, ruime porties, vriendelijk geprijsd. Snelle en vriendelijke bediening. Gezellig restaurant. Heel proper.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant. Gezellige gastheer. Alle gerechten hebben veel smaak. Chateau briand was erg lekker. Heerlijke tiramishu. Ruime bankjes om op te zitten. Met zijn 2en ben je rond de 60 euro kwijt voor een complete maaltijd. Beter hebben we niet gegeten in petrovac.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Fat Boys Kafana bekeken, bekeken ook

In Fat Boys Kafana geweest? Deel je ervaringen!