Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Daguitstap in de Leiestreek

Zeer interessante daguitstap met Gil. Geen moment verveeld, heel knap om jong en oud een hele dag ... meer lezen

Beoordeeld op 2 december 2018
NickLieten
Frontaal Excursies; Ypres Salient

Gepassioneerde gids, vertelt accurate feiten en foto’s op een aangename. Hij schetst een helder ... meer lezen

Beoordeeld op 17 september 2018
Guide816137
via mobiele applicatie
Lees alle 44 beoordelingen

Beoordeeld op 27 mei 2018

Een fantastische dag, helemaal op maat gesneden en gebracht door een gids pur-sang. Je voelt gewoon dat dit meer is dan "gidsen" - Gil wil iedereen laten meeleven in zijn passie, en hij slaagt daar wonderwel in. Niks belerend, altijd boeiend en toch heel leerrijk. Geen enkel saai moment, veel leuke weetjes.
Frontaal - een absolute aanrader voor wie meer te weten wil komen over WOI zonder af te sluiten met een hoofd vol zware kost.
We bestonden uit een gezelschap adopters, die elkaar niet of nauwelijks kenden. En we sloten af als een vriendengroep, met de algemene vraag naar meer - sowieso onder de kundige leiding van Gil.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 2 mei 2018

Zeer zeker de moeite waard. Mooie verhalen, en de beleving in het veld. Alles is goed verzorgd en de kleine groepen maken het tot een boeiende leerschool over WO 1.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 19 april 2018

Niet zomaar de highlights dat je doet, maar iedere plaats had zijn verhaal en kon je er een gezicht op plakken. Een gepassioneerde gids die ook oog en oor heeft naar de groep. Dus gewoon een must voor de liefhebber.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 17 april 2018

Een memorabele en impressionante terugblik op de Slag van de Somme! Gil gaf ons een boeiende, gedetailleerde maar ook pakkende uitleg over een stuk geschiedenis dat nooit mag vergeten worden!

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 8 maart 2018

topdag beleefd,in alle rust en volle overtuiging en uiteenzetting over "den grootten oorlog". Een aanrader voor wie geschiedenis graag herleefd.

Datum van activiteit: april 2017