“Altijd goed”
Beoordeling van Restaurant De Stal

Restaurant De Stal
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Spaarnwoude
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier al een tijd niet geweest, maar het is hier nog steeds goed vertoeven. De kaart is degelijk en goed, even als de sfeer.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening.
Eigenaresse is zelf in het restaurant in de bediening.
Aan het eind van de avond komt de kok ( hij is de eigenaar van het restaurant ) aan de tafel vragen of alles naar wens is en maakt een gezellig praatje.
Eten is lekker en genoeg keuze. De uiensoep is zeker een goede aanrader.
Prijs van het eten is wel hoog.
Er was altijd een saladebar waar je zelf salade kon pakken. Helaas is die weg en krijg je nu een schaaltje op tafel.
Een prima restaurant om gezellig met vrienden of partner te eten.

14 juli 2017 beoordeeld

vriendelijke bediening - echt een aanrader voor zij die van een lekker stukje vlees houden. Misschien wel het beste stukje vlees dat we ooit aten. Absolute aanrader.

2 juni 2017 beoordeeld

Altijd uitstekend eten. Top restaurant, met een goede kaart en uitstekende service. Lekkere warme ambiance. Heeft een beetje weg van een gezellige bruine kroeg van vroeger. Jammer dat er geen ramen aanwezig zijn, anders had je tijdens het eten van de heerlijke landelijke omgeving kunnen genieten!

5 mei 2017 beoordeeld

Een heerlijk knus en gezellig restaurantje met hele lieve eigenaren! Ze hadden na de reservering gezorgd dat er glutenvrij brood aanwezig was en ook alle sausen na gekeken. Er was geen speciale allergenen kaart, maar (bijna) alles kon glutenvrij bereid worden. Ik heb heerlijk gegeten en heel belangrijk ik ben NIET ziek geworden :)

Reizigers die Restaurant De Stal bekeken, bekeken ook

Spaarndam, Noord-Holland
Zwanenburg, Noord-Holland

In Restaurant De Stal geweest? Deel je ervaringen!