“Middag eten ”

Geclassificeerd als nr. 11 van 35 Restaurants in Tessenderlo
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en vriendelijk ,
Ook met de honden op terras was geen probleem.
Het steppegras echt een aanrader

Datum van bezoek: september 2019

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 7 personen gaan ontbijten. Alles was in orde, vriendelijk personeel, zeker aan te raden. Als je déca koffie of dergelijke vraagt doen ze daar ook zeker niet moeilijk over.

Datum van bezoek: juli 2019
18 juli 2019 beoordeeld

Wij zijn met ons gezin steppegras gaan eten. Heerlijk gegeten! Grote porties vlees met voldoende saus en steppegras. Prijs/kwaliteit zeker ok! Wij gaan zeker nog terug!

Datum van bezoek: juni 2019
13 april 2019 beoordeeld

Met de familie en vrienden zijn wij hier al meermaals gaan eten. Er is geen uitgebreide keuze, maar wat er wordt aangeboden is goed, en zeker voldoende. Iedereen vind wel iets naar zijn keuze.

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Inrichting is stijl ' jaren 90' , maar goed onthaal en vlotte tafel aanwijzing.
Wel echt lang moeten wachten op onze steppegras (1 uur en 20 minuten).
Brengen van drankjes is zeer vlot.
Steak was goed klaargemaakt zoals gevraagd.
Bij onze 2 de bestelling van drankjes werd het glas van ons dochter ook meegenomen, maar haar glas was nog niet leeg.
Prijs kwaliteit oké.
Spijtig dat er geen verontschuldiging kwam voor het lange wachten!!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die 't Backhuys bekeken, bekeken ook

Tessenderlo, Limburg Province

In 't Backhuys geweest? Deel je ervaringen!