“Genieten van de eerste tot de laatste minuut”
Verde
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Verde
Citta
Fiore
Luxe badkamer met badlinnen, haardroger, zeepjes...
Ontbijt en onspanningsruimte
Uitgebreid ambachtelijk ontbijt vegan mogelijk mits reservatie
Glaasje bubbels bij ontvangst
Ontbijten op het zonneterras met zicht op de natuur
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
52 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
“Genieten van de eerste tot de laatste minuut”
Beoordeeld op 10 mei 2021 voor een verblijf in mei 2021

Het contact vooraf verliep zeer vlot (boeken, antwoorden op vragen,...).
We werden zeer vriendelijk onthaald en wegwijsgemaakt door de woning. Telkens we de sauna hadden gereserveerd werden we verwittigd als hij klaar was voor gebruik (lekker warm, met extra hout om evt bij te stoken). Afkoelen kan in de zwemvijver of onder de douche.
Gezien corona was er geen ontbijtbuffet, maar iedere avond konden we onze voorkeuren doorgeven. We kregen vers geperst fruitsap, de granola en confituur is zelfgemaakt,... Meer dan voldoende keuze en alles zeer vers.
Aangezien de horeca nog gesloten was, konden we take away bestellen en dit werd door Jan en Marijke opgehaald. Super dat je daar tijdens je vakantie niet hoeft aan te denken.
De kamer en de badkamer is zeer ruim. De B&B is super rustig gelegen. Je hoort geen auto's, enkel natuurgeluiden, zalig!
De omgeving is ideaal om te wandelen en te fietsen (hebben we in de B&B gehuurd). Heel veel wandel- en fietsknooppunten.

Datum van verblijf: mei 2021
TommyV568
Niveau 3 bijdrager
10 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Schitterende fietsvakantie in een luxevolle B en B”
Beoordeeld op 22 augustus 2020 voor een verblijf in augustus 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Van het begin was het duidelijk dat we in de watten gingen gelegd worden door Marijke en Jan.
Niets was teveel gevraagd en er werd constant naar onze noden gevraagd.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker vergezeld van een glaasje verse fruitsap en een eitje naar keuze "a la minute" bereid.
Kamers waren zeer ruim en voorzien van alle benodigde luxe.
Het domein is zeer ruim met aanwezigheid van een zwemvijver die wel voor de nodige afkoeling zorgde.
Verder is het van de B en B uit maar een 200m naar het dichtste fietsknooppunt van waaruit je schitterende fietstochten kan plannen.
Kortom een supervakantie uitstekend verzorgd door Marijke en Jan.
We komen zeker terug!!!

Datum van verblijf: augustus 2020
Je leeftijdgroep 50-64
390dimitr ...
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Schitterend gelegen b&b met provencaalse sfeer!”
Beoordeeld op 25 juli 2020 voor een verblijf in juli 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heel gastvriendelijke ontvangst van de uitbaters. Heel rustig gelegen. Excellent ontbijt. Zeker een aanrader voor wie wat rust zoekt temidden van alle drukte!

Datum van verblijf: juli 2020
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.