Beoordeeld op 19 juli 2016

Ik kan alleen maar zeer positieve dingen bedenken, alles is even geweldig: gebouw, inrichting, warme en gastvrije eigenaars, dorp met 2e hands boekenwinkels en galerieën, table d'hôtes / BBQ..... Echt een unieke plek die wij zeker nog een keer gaan bezoeken. Bart en Marijke doen er alles aan om de gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Kamertip: Appartement Pomme (achterkant) heeft het mooiste uitzicht. Wilde rivier onder het raam ruist je zo in slaap.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 13 juli 2016

Marieke en Bart onthalen hun gasten als koningen! Alles kan, niets is teveel.

We logeerden een week in app. Coquille. Zeer ruim, een pareltje van een inrichting door een zeer geslaagde mix tussen brocante en design. Een prachtige tuin (enkel bereikbaar via het brugje over het riviertje) waarin het ruime zwembad prima zit verwerkt.

En als Bart aan het koken gaat, is het een waar plezier. Lekkere wijntjes, heerlijke gerechten maar vooral alles in een heel ongedwongen sfeer. Echt zoals vakantie hoort te zijn!

Terrassen en zitplaatsen in de tuin bij overvloed, maar de gites hebben er zelf geen. Paar stapjes zetten en trappen doen, zeker geen probleem, maar wel een weet.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 28 april 2016

We hebben bijna alle appartementen al een keer geboekt en allemaal hebben ze hun eigen bijzonderheden en heerlijkheden! Alle kamers zijn origineel en heel smaakvol ingericht met een bijzonder oog voor leuke details. Een super fijne sfeer met dito gastheer- en vrouw doen je direct terugverlangen naar La Manufacture zodra je weer thuis bent. De heerlijke tuin, met zwembad, maken dat je dicht bij het appartement kunt blijven, maar de omgeving biedt tal van leuke adressen. Carcassonne, Toulouse en het strand op een uur rijden. Bart & Marieke zitten vol goede tips en leuke ideeën. La Manufacture is een plek die je het liefste voor jezelf houdt..

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 1 oktober 2015

Wij hebben een week lang een appartement gehuurd in Le manufacture. De inrichting is heel mooi gedaan. Originele mix van brocante en originele zelfgemaakte details. De eigenaren zijn hele enthousiaste mensen die houden van de mooie dingen die Frankrij te bieden heeft. Hele prettige sfeer.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 18 maart 2015

Als je iets bijzonders en persoonlijks zoekt waar men ook nog een goede smaak heeft, dan moet je hier naartoe! Prima voor gezinnen met kinderen (boven de 5 jaar ivm riviertje in de tuin). In Carcassonne is genoeg te zien qua cultuur. Met een uurtje rijden zit je aan 't strand.

Kamertip: ieder appartement/kamer heeft iets bijzonders en zijn zonder uitzondering erg goed
Datum van verblijf: september 2014