“Lekker eten! ”

Keukens: Frans
Dineropties: Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Dineropties: Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met 2 stelle gegeten. Begin was rustig later bijna het hele restaurant vol. Leuke entourage en lekker geheten. Prijs kwaliteit is prima in orde voor ons !!

Datum van bezoek: oktober 2016

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Les Anges au plafond ligt in de smalle straatjes van Montolieu. Het restaurant heeft een leuk interieur en een super gezellig terrasje in de zijstraat waar geen auto's rijden. De bediening is erg vriendelijk. Je kan er een menu eten voor €25 met zeer uitgebreide keuze per gang. Ik ging voor de millefeuille van roomkaas en tomaat, daarna Margret de canard (heel lekker) en als dessert een heerlijk abrikozen taartje met frangipane.

Datum van bezoek: juli 2017
3 oktober 2016 beoordeeld

De vorige recensie was van 2012. Tijd voor een nieuwe. Goede bediening ondanks best wel wat drukte. Het eten was goed. Ruime porties. Kortom; gewoon blijven gaan.

Datum van bezoek: oktober 2016
11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak met goede bediening, maar hier en daar valt nog wel wat te verbeteren! Wellicht is de lunch beter en was men ook nog niet helemaal klaar voor het seizoen. Als wij daar weer eens de buurt zijn zouden wij hen nog wel een kans willen geven.

Datum van bezoek: juni 2016
30 juli 2013 beoordeeld

Dit restaurant ligt in een van de smalle straatjes van Montolieu. De Engelse eigenaresse runt samen met haar man deze zaak
Echt top gegeten voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: juli 2013

Reizigers die Les Anges au Plafond bekeken, bekeken ook

Montolieu, Carcassonne
Montolieu, Carcassonne

Villemoustaussou, Carcassonne

In Les Anges au Plafond geweest? Deel je ervaringen!