“heerlijke lunch met z'n drieën”
Beoordeling van Le Grand Jardin

Le Grand Jardin
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Almkerk
30 mei 2018 beoordeeld

Onder en grote parasol (Het was warm, maar er vielen ook een paar druppels) hebben we genoten vaan een heerlijk lunch, Vers brood, goed belegd met heerlijke ingrediënten en dat alles met een vriendelijke bediening. Darom kozen we weer voor dit gezellige en rustige restaurant.

28 mei 2018 beoordeeld

Met 6 volwassenen en drie kids trokken we naar Almkerk om daar een high tea te bebruiken. Gezien de afwijkende drank voorkeuren van de volwassenen was er voor 2 personen een high tea, voor 2 personen een high wine en voor 2 personen een high beer besteld.Voor de wijn en het bier was gerekend op drie consumpties per persoon. In de praktijk werden 15 alcoholische versnaperingen uitgeserveerd en de rest werd als extra op de rekening gezet. Eeen soepele en prima regeling.

De hartige en zoete gerechten werden vergezeld van een goed uitleg, netjes geserveerd. Voor de kids was voor drie een kinder tea beschikbaar.
De hapjes waren smakelijk en ondanks het feit dat we redelijk grote eters zijn was iedereen na afloop tevreden.
Vanwege het slecht weer konden we helaas niet in de mooie tuin zitten maar er was voor ons een prima plak geregeld in de serre.

30 april 2018 beoordeeld

Leuke bediening snelle en goede service het was voortreffelijk.
We waren met vier personen en iedereen had iets anders besteld en iedereen vond het eten geweldig lekker een compliment voor de kok.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aantal keer geweest om te genieten van een high tea. Mooie locatie, vooral als je bij mooi weer buiten kunt zitten.

19 november 2016 beoordeeld

Met 8 volwassen (vrienden) daar gegeten.
Heerlijk gegeten (alle acht) voor een zeer schappelijk prijs.
Was de avond dat wij daar waren erg rustig.
Goede en vriendelijke bediening.

Reizigers die Le Grand Jardin bekeken, bekeken ook

Sleeuwijk, Noord-Brabant
Woudrichem, Noord-Brabant

Geertruidenberg, Noord-Brabant
Woudrichem, Noord-Brabant

In Le Grand Jardin geweest? Deel je ervaringen!