“Even lekker pannenkoek eten”

Oud Saksische Koffie & Pannenkoekboerderij 't Hoes Van Hol-An
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Aalden
31 augustus 2020 beoordeeld

Vooral de oud Saksische Boerderij maak het eten van een pannenkoek hier erg leuk. De pannenkoeken smaakten zoals het hoort. Stroopfles wat onhandig.

Datum van bezoek: augustus 2020

29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pannenkoeken, en super mogelijkheid om kleinere desserts te bestellen. Fatsoenlijke kaart zonder dat je het overzicht verliest zoals bij sommige restaurants met heel veel verschillende pannenkoeken

26 juli 2020 beoordeeld

Lekker pannenkoeken gegeten, met een biertje erbij. Het restaurant is gevestigd in een prachtige oude boerderij. We zaten buiten, er waren veel kinderen maar omdat er een speeltuin is renden zij niet overal rond. We hebben elk 2 pannenkoeken besteld. Vriendelijke bediening.

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ruim opgezet pannenkoekhuis cq restaurant waar de kinderen ook alle ruimte hebben. Vriendelijke bediening en door de beschrijving op de menukaart moest ik dé tomatensoep proberen. Neem altijd lokale biertjes als ik de kans krijg en deze Sweeler Blond was uitstekend van smaak. De pannenkoeken zelf zijn prima (helaas geen foto), maar had de shoarma en die was heerlijk hartig. Mijn jongens wat simpeler (gewoon kaas), maar hoorde geen klachten, sterker nog; men wilde er nog eentje en ze zijn niet klein. Ook belangrijk; men werkt snel! Aanrader!

4 juli 2020 beoordeeld

Heerlijke gerechten uit de streek met zorg gekozen en netjes uitgeserveerd in een mooie , rustige tuin

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Oud Saksische Koffie & Pannenkoekboerderij 't Hoes Van Hol-An bekeken, bekeken ook

In Oud Saksische Koffie & Pannenkoekboerderij 't Hoes Van Hol-An geweest? Deel je ervaringen!