“Heerlijk gegeten goede vrouwelijke bediening ”
Beoordeling van Restaurant 88

Restaurant 88
Geclassificeerd als nr. 4 van 29 Restaurants in La Caleta
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar fantastisch restaurant. Heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar. De vrouw in de bediening was fantastisch. Goede uitleg, charmant en niet opdringerig. Gewoon zoals het hoort, chapeau!

18 december 2017 beoordeeld

Wij namen de menu van 23 €. We kregen eerst lekkere Dim Sum en een zeer lekkere loempia met "pulled pork". Daarna noedels met 3 soorten vlees wat ook lekker was, daarna nog zoetzure kip en biefstukreepjes met zwarte peper. Bij het nemen van een menu moet je rekenen dat alle maaltijden ongeveer de helft van de porties zijn van a la carte, wat geen probleem is omdat je meer gerechten krijgt, maar bv voor de biefstuk met zwarte peper krijg je in het menu geen roodgebakken biefstuk met de 3 peper saus maar biefstukreepjes in die saus, wat toch wel een belangrijk verschil is vind ik.
De bediening wordt verzorgd door een zeer vriendelijk, enthousiast jong team die allemaal perfect Engels praten.
Voor een fles wijn betaal je 19 €, voor 1 glas 6 € !

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi waren van uitzonderlijke kwaliteit.
Maar 12 euro voor twee glazen huiswijn is toch iets te veel.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk uitzicht op de zonsondergang....lekkere sushi gegeten als voorgerecht en hoofdgerecht was ook top maar tien keer komen vragen of alles in orde is en opdringerig vragen voor steeds nog een drankje nee dank u...zo werkt het niet .

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening! Wij hebben als voorgerecht de loempia van eend (subliem) en sushi van zalm geprobeerd! Als hoofdgerecht: noodles van seafood en de eend geprobeerd. Lekker! Zeker een aanrader. Als afsluiter raad ik jullie de loempia van banaan aan!

In Restaurant 88 geweest? Deel je ervaringen!