“uit met vrienden”

Geclassificeerd als nr. 4 van 29 Restaurants in La Caleta
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Keuze bij reservatie was 19.00 of 21.00 uur. We waren om 19.15 in het restaurant en gingen voor de Kaisermenu (duitse kaart). Mooie menu, ruim voldoende, heel lekker en totaal verschillende smaken..... alleen om 21.00 uur waren we nog maar halfweg de menu en hebben we plaats moeten maken voor de mensen van 21.00. Geen probleem die verhuis.
De supervriendelijke bediening ( bulgaars en roemeens) heeft dit schitterend gedaan en we hebben rond 22.30 uur voldaan en tevreden het restaurant verlaten met een bonnetje voor 4 coctails aan halve prijs in hun nabijgelegen nieuwe zaak "Lagardo"

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je graag een vriendelijke bediening aan tafel hebt die je vanalles lekkers op het bord brengt waarbij er ook nog een prachtig uitzicht is, dan ben je op de juiste plaats! Deze keuken bevalt mij zeer.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant valt onder het zelfde onderdeel als CHAR. Daar hebben we twee keer eerder gegeten dit was de reden dat we ook bij dit restaurant gereserveerd hebben. We zijn dus met hoge verwachtingen hier heengegaan.

Het restaurant ziet er leuk uit en heeft mooi uitzicht over de zee. Als voorgerecht hadden we noodels met zeedieren. Dit smaakte erg goed.

Als hoofdgerecht hadden we sushi. Een deel van deze sushi smaakte nergens naar. Nadat we dit kenbaar hadden gemaakt konden we na enig aandringen nieuwe sushi krijgen. Dit smaakte een stuk beter maar er zijn andere zaken waar het veel beter smaakt.

Het personeel is vriendelijk en heeft ook excuses gemaakt voor de gemaakte fout. Wij raden aan om iets anders te bestellen dan sushi. De andere gerechten zagen er allemaal goed uit en de noodles vonden wij ook erg lekker.

28 juli 2017 beoordeeld

Dit restaurant ziet er modern en gezellig uit. De bediening is goed en vriendelijk. En het eten is super lekker.
Het dorpje La Caleta is verrassend leuk. Klein maar grappig. Er liggen diverse restaurants langs het water. Allemaal met uitzicht op zee.

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere keer ik in la Caleta ben ga ik ernaar toe Ongelofelijk lekker vriendelijk personeel mooi interieur ga er zeker terug

In Restaurant 88 geweest? Deel je ervaringen!