“Dinner”

ma 21-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in La Caleta
13 september 2019 beoordeeld

Zeker een aanrader wanneer je van indaans eten houdt. Je kunt er gezellig buiten zitten en het personeel is vriendelijk.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien we nog geen eetgelegenheid hadden ben ik beginnen rondneuzen op tripadvisor voor een restaurant dicht bij ons hotel. Eerste keer dat we echt indiaans gegeten hebben op restaurant en moet zeggen dat dit zeker niet teleurstelde. Heerlijk pittige kip masala en écht pittig niet het toeristische pittige... ook voorgerechten waren prima. Gefrituurde kipreepjes en soort van gevulde deegdriehoekjes met vlees. Een leuke en lekkere eerste ervaring met de indiaanse keuken. De 30% korting was mooi meegenomen (blij dat ik hierom niet moest vragen, rekening klopte direct). Setting is misschien niet meest mooiste maar eten maakt dit goed. Voor deze prijs een aanrader.

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant was voor ons niet direct in de buurt maar het was het zeker waard om te bezoeken. Lekker eten en een vriendelijke bediening.

17 augustus 2019 beoordeeld

Eenvoudige menukaart. Kies uit bijvoorbeeld lamsvlees of garnalen en de bereidingswijze. Bijgerecht naar keuze, bijv. rijst of naam. Vriendelijke bediening. Eten had voor mij iets pittiger gemogen.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten en goed bediend.

Wij hadden zelf geen ervaring met de Indische keuken. Daarom hebben we advies gevraagd bij de medewerkers, die ons een zeer gevarieerd diner hebben opgediend, waardoor we veel verschillende smaken hebben geproefd en zo van alles wat hebben meegepikt.

En dat ook nog eens voor een leuk prijsje. Een aanrader dus!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Spice Garden La Caleta bekeken, bekeken ook

In Spice Garden La Caleta geweest? Deel je ervaringen!