“Fantastisch!”
Beoordeling van Lagarto Brasserie

Lagarto Brasserie
Geclassificeerd als nr. 3 van 35 Restaurants in La Caleta
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook wij zijn heel tevreden van ons bezoek bij Lagarto! Lekker eten, aangename livemuziek en heel erg vriendelijke bediening van Miriam. Aanrader!

22 augustus 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten. Veel Belgische gerechten maar culinair klaar gemaakt. Een aanrader is vooral de vol au vent en de iberico varkenswangen. Geweldige en verzorgende bediening. Chapeau voor Miriam en ook voor Jonathan die je in de watten leggen en vooral niet uit het oog verliezen. Dit restaurant is zeker een aanrader voor al wie naar Tenerife komt en lekker wil eten voor een. Kwaliteit/ prijs uitstekend. Zeker een groot applaus voor de kok. Ook zeker aan te raden de cocktails die met klasse worden gemaakt. Wij komen zeker terug, Spijtig dat het zover van België is om eens langs te gaan. En om af te sluiten met de woorden van Miriam: de kat krant de krollen van de trap ...

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig leuke zaak en manager Miriam!!
Zeker een aanrader om te doen en zeker in het begin van de vakantie, zodat je nog kan terug gaan. Heel veel lekkers op de kaart !!
Love it‼️

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en een goede bediening! Een echte aanrader voor wie houdt van lekker eten. Bedankt Miriam!

15 augustus 2020 beoordeeld

Was super lekker eten. Een top bediening door Jonathan, sprak Nederlands kwam geregeld langs om te vragen of alles oké was. Ook complementen aan de chef!!
Groetjes los amigos!

Reizigers die Lagarto Brasserie bekeken, bekeken ook

In Lagarto Brasserie geweest? Deel je ervaringen!