Beoordeeld op 9 maart 2020

Rust en kwalitatieve attentvolle dienstverlening, goede restaurants Maresía in een mooi design hotel. Een goede open receptie , aangename inchecken. De golf Los Lagos 9 holes op wandelafstand van het hotel

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
RHCR_5GL, Director General van Royal Hideaway Corales Beach - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Dear katelijncallewaert1,

Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Royal Hideaway Corales Resort 5*****GL.

It is also good to know that you enjoyed the many culinary delights prepared by our professional Chefs who always strive to offer a wide variety of typical delights in order to please all palates and we thank you for letting us know that we could conquer yours.

On behalf of our entire team, we greatly look forward to your return. Please do not hesitate to contact us directly if we can assist in making your return even more memorable.

Best regards,

Beoordeeld op 7 februari 2020

Buitengewoon verzorgde service met vriendelijk personeel. Het hotel beschikt over ruime verzorgde kamers met dagelijks 2x onderhoud. Beste ligging in het rustige deel van de kuststreek. Zeer uitgebreid aanbod voor fidele klanten

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
RH_Corales_Resort, General Manager van Royal Hideaway Corales Beach - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2020

Dear Mr. Biscop,

Thank you very much for leaving these wonderful comments on Tripadvisor, we are delighted that you enjoyed your stay among us.

I am grateful for your compliments towards our staff, whose kindness and helpfulness is one of our hotel's greatest strengths and I promise to congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst in our hotel.

I am also happy to read you found our hotel to be at a convenient location during your visit to Tenerife.

On behalf of our entire team, we greatly look forward to your return. Please do not hesitate to contact me directly if we can assist in making your return even more memorable.

Our best regards,

Beoordeeld op 6 februari 2020

Amazing hotel, luxe, vriendelijk, alleen bediening inrestaurant zowel bij ontbijt als avondeten vonden wij persoonlijk met momenten iets te zwak, er zaten duidelijk enkele nieuwelingen bij, service onthaal, kamers zijn TOP, zwembaden mooi,.....zeer aan te raden, je zit in dat dorpje nog een beetje authentiek op Tenerife....

Dear Mr. Frankopsomer,

We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Royal Hideaway Corales Resort 5*****GLl with us and Tripadvisor readers.

We are delighted to see that you really enjoyed the beauty of our surroundings. It is our intention to offer pleasing and clean accommodations so that our guests can still enjoy their vacation memories once they are back home.

Finally, we would like to express our sincerest gratitude for your kind words toward our waiting staff as they strive to deliver an excellent service at all times to ensure our guests fully enjoy their dining experiences among us.

Thank you again for your great feedback, and we hope to welcome you back again for another stay here in Tenerife very soon.

Best regards,

Beoordeeld op 4 februari 2020

Een lux ruim opgezet hotel. Ruime kamers groot balkon met privacy. Fantastisch ontbijtbuffet.
Hotel ligt rustig, maar voor wie het belangrijk vindt luxe winkels te kunnen bezoeken, ligt Playa de las Americas niet te ver uit de buurt. Grote golf op loop afstand, maar hotel beschikt ook over golfkarretjes.
Genoeg kleine restaurants, veel vis, op loop afstand van het hotel.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
RH_Corales_Resort, Director General van Royal Hideaway Corales Beach - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Dear guest,

Thank you for reviewing your recent stay in our Barceló Royal Hideaway Corales Resort 5*****GL. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.

We are very pleased to read that you did like the room we accommodated you in and that you found it to be clean and comfortable at all times.

It fills us with pride that you could enjoy the gastronomical efforts of our chefs as we strive to satisfy the many culinary wishes of our guests offering the most delicious international and local dishes.

We are very happy to read that you were able to experience the unique vibe and setting of our property.

We hope that your experience at our establishment will create many fond memories for you to look back on.

Kind regards,

Beoordeeld op 2 februari 2020

Het hotel is een voorbeeld voor een rustige en kwaliteitsvolle beleving van je vakantie. De opbouw van het hotel is zodanig dat je nooit langs de receptie en dan door lange gangen naar je kamer moet. De toegang tot je kamer is langs buiten, via een soort fraaie overdekte promenade. Alle kamers hebben zeezicht met het grote terras naar de zon gericht. Architectonisch is het een modern pareltje. Alles straalt licht en openheid uit. Ook een uitermate vriendelijk personeel.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
RH_Corales_Resort, General Manager van Royal Hideaway Corales Beach - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Dear Paradise,

Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel Royal Hideaway Corales Resort 5*****GL and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

We are delighted to see that you really enjoyed the beauty of our modern surroundings. It is our intention to offer pleasing and clean accommodations so that our guests can still enjoy their vacation memories once they are back home.

Best regards from Tenerife,