“Aangenaam!”

Geclassificeerd als nr. 16 van 29 Restaurants in La Caleta
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2018 beoordeeld

De ligging, vlak boven de baai van La Caleta is prachtig, je wordt er steeds zeer vriendelijk ontvangen, het eten is lekker. Wel iets te prijzig.

19 augustus 2018 beoordeeld

Wij hadden de bouillabaisse voor 2 personen bestel. bediening gaf al aan dat dit een groot gerecht is daarom samen 1 voorgerecht gedeeld. Daarnaast een goede Canarische witte wijn toegevoegd. En als toetje een met zijn tweeën een punt huisgemaakt cheesecake.
Daarom tijdens onze vakantie nog een keer gaan eten. De bediening heeft toen de baas gehaald om bij ons de bestelling op te nemen. Als teken van dank dat we nog een keertje kwamen eten. Toen een heerlijk paella gegeten. met als toetje dit keer huisgemaakt chocolade taart.

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant kon ons niet echt bekoren. Op sfeer en gezelligheid hadden we geen klagen. Enkel de bediening was niet foutloos en de paella niet top. Maar al bij al correcte prijs-kwaliteit verhouding. Hadden omwille van het rustieke en gezellig kader er iets meer van verwacht.

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier altijd graag, correcte bediening, lekkere vis (fan van de chocos....) eerlijke prijs en heerlijke locatie aan het water met mooi zicht.

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig hadden we een tafeltje gereserveerd. Tegen 21u zo goed als volzet.
Lekkere paella gegeten.
Niet ideaal voor kinderen. Geen kindermenu voorhanden. Onze 3 kids mochten 1 gerecht delen. Was meer dan voldoende.
Hadden witte wijn gevraagd, keuze overgelaten aan de ober van dienst. Uitstekende keuze!
Vriendelijke bediening.

In Masia del Mar geweest? Deel je ervaringen!