“Prima voor een biertje”
Beoordeling van La vita Pizzeria

La vita Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 16 van 37 Restaurants in Bad Bentheim
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een grote Weizen gedronken op het terras in de zon, die smaakte goed. Bediening was redelijk vriendelijk en attent, binnen ziet de aankleding er wat gedateerd uit.

27 november 2017 beoordeeld

Restaurant dat veel lijkt op een kas. Dus veel glas waardoor je een mooi uitzicht heb op de omgeving. De pizza's waren goed en voor Nederlandse begrippen niet duur. Lekkere wijn!

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant voor een snelle en smakelijke maaltijd. De schnitzels waren lekker, de kinder pizza voor onze jongste van 7 jr. Was erg klein. De medium pizza voor onze middelste van 12 jr. was ook wat kleiner dan verwacht. De grotere pizza was voor haar een betere keuze geweest.
Maar al met al lekker gegeten en gezellig gezeten.

22 mei 2017 beoordeeld

Verrassend goede pizzeria in kleine maar lichte en gezellige zaak. Heel vriendelijke bediening en zeer goede, verse pasta's en pizza's.
Een regelrechte aanrader.

2 maart 2017 beoordeeld

Heerlijke pizza's gegeten met onze kinderen. Kleine maar knusse zaak met een zeer vriendelijke dame in de bediening. Persoonlijk, maar niet overdreven. Een echte aanrader. Prijs/kwaliteit goed.

Reizigers die La vita Pizzeria bekeken, bekeken ook

Bad Bentheim, Nedersaksen

In La vita Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!