Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tussenstop en dit hotel genomen op aanbeveling. Kamer is ok, maar vreselijk oubollig. Het restaurant is vreselijk. Het eten is tussen 17u en 19u30. Buffet formule met zeer beperkte keuze. Gaarkeuken met een variatie op aardappelen. Om 20u is het grootste deel van het cliënteel weg en begint het personeel af te ruimen en maakt men t ontbijt klaar. Kom je om 19u (zoals wij), dan eet je terwijl men afdekt, tafels poets en dekt. En de keuze van de desserts is voorbij. Het buffet wordt niet aangevuld. Wij komen niet terug. Spijtig want Bad Bentheim is wel mooi.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en dinerbuffet, veel faciliteiten zoals binnen- en buitenzwembad, gratis leenfietsen, gratis excursieprogramma. Gunstig gelegen in centrum van het oude stadje Bad Bentheim. Vlak bij de grote Burcht. Mooie fietsomgeving. Gunstige arrangementen. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

In juli 2019, logeerden wij met familie voor één nacht in hotel Grossfeld. Bij binnenkomst werden wij bij de receptie hartelijk ontvangen. De eerste indruk van het hotel betrof Duitse degelijkheid. Enigszins gedateerd, maar wel knus. Ik had kamer 133. Deze kamer is degelijk ingericht. Stoffen vloerbedekking. Twee fauteuils, een bank en een bureau. Op het bureau een groot tv scherm. Aan de kamer een groot terras. De badkamer is voorzien van een heerlijke douche. Het geheel ziet er schoon en verzorgd uit. Niets op aan te merken. De kamer is ook voorzien van een minibar en een gratis te gebruiken kluis. Het valt op dat het logo van het hotel overal te vinden is. Zowel op de labels van de handdoeken als geborduurd in het kussensloop. Daaruit blijkt hoe trots de eigenaar van het hotel wel moet zijn.Het diner was aangekondigd als zou het een Spaans buffet zijn. Niks Spaans. Wel goed verzorgd en lekker. Het ontbijt is niet uitgebreid, maar voldoende. Het hotel heeft een eigen parkeergelegenheid. Niet gratis. Voldaan verlieten wij de dag daarna het hotel.

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019

propere kamers,genoeg grote keuze van eteneten maar niet top,Ontbijt was wel zeer goed en uitgebreid en konden zelfs buiten eten,wegens zeer en warm weer.geweldig terras en zwem accomedatie,hondjes welkom.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel in bad bentheim. Zeer vriendelijk en Nederlands sprekend personeel. Redelijke prijs en heel gied ontbijt en dinerbuffet. Net over de grens bij Hengelo en op rijafstand munster ook een prachtige stad om te bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2019