“Lekker broodje gegeten”

Backerei & Konditorei Musswessels
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Bad Bentheim
4 weken geleden beoordeeld

Hier een lekker broodje worst gegeten en iets zoets, koffie en thee. Groot buitenterras, nette toiletten. Prima voor elkaar, recht tegenover ons hotel.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar vakntieverblijf híer gestopt voor koffie met een taartje. Volop keuze. Lekker genoten van hazelnoottaartje. Kom hier nog zeker terug.....

Datum van bezoek: september 2019
1 september 2019 beoordeeld

Wij waren in Bad Bentheim en boekten overnachtingen zonder ontbijt. Musswessels is elke dag geopend, dus ook op zondag, en heeft een groot assortiment aan brood en broodjes. Veel zitruimte om te ontbijten met alles erop en eraan voor een redelijke prijs. Ook voor gebak en taart kun je hier goed terecht.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een verjaardag hier koffie met taart gegeten. De taartjes waren heerlijk, de koffie redelijk. Het schuim van de Latte Machiato was te stijf en daardoor was het minder lekker.
De bediening was niet erg behulpzaam.

Datum van bezoek: juni 2019
1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ons bezoek aan het slot hier een kop koffie gedronken met een broodje. Beiden waren zeer goed te noemen, zitjes ook leuk en comfortabel. Komen we zeker een keer terug.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Backerei & Konditorei Musswessels bekeken, bekeken ook

Bad Bentheim, Nedersaksen

In Backerei & Konditorei Musswessels geweest? Deel je ervaringen!