“de lekkerste paling & de malste biefstuk”
Beoordeling van Eetcafé De Maas

Eetcafé De Maas
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Alem
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Nu smaakt mij paling altijd lekker, maar deze zelfgerookte! paling was van de buitencategorie!! Het enige jammere was dat het bord op een gegeven moment leeg was;-) Én dan de biefstuk in mijn geval met spek (er zijn verschillende mogelijkheden!) gorgonzola en rode wijnsaus. Een lekkere combinatie met een malser-dan-mals-biefstuk!! HEERLIJK!! Neem daarbij de plek waar het eetcafé ligt. Door de jachthaven, de ligging aan de Maas, krijg je het gevoel dat je op vakantie bent. In het eetcafé ligt de nadruk op sfeer en gezelligheid. Bruin met het thema: nautisch.

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk vertoefd op het terras. Voor een leuke prijs gegeten. Vriendelijk personeel. Mooi locatie.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juni 2019 beoordeeld

We hadden heerlijk geluncht met een paar lekkere drankjes erbij. Bij thuiskomst kwamen we er achter dat we teveel hadden betaald. Gebeld er was een foutje gemaakt,binnen 1 dag was het bedrag op onze rekening terug gestort. Een prima service.

Datum van bezoek: juni 2019
2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in de jachthaven een knus en gezellig restaurant. Zomers heerlijk buiten op het terras een drankje en in de winter een gezellig klein restaurant. Een leuke en smaakvolle menukaart. Prijzen betaalbaar en voldoende garnituur. Vlotte bediening en in de zomer is reserveren aanbevolen.

Datum van bezoek: februari 2019
16 november 2018 beoordeeld

Gewoon toevallig hier beland,maar daar hebben wij zeker geen spijt van gehad.
Superlocatie (op een boot),gezellig ingericht en uiterst vriendelijke bediening.
Wij namen hier 's middags enkele lunchgerechtjes die verzorgd en lekker waren.
Eenvoudige kaart maar alles is mooi gepresenteerd en heeft ons goed gesmaakt.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Eetcafé De Maas bekeken, bekeken ook

In Eetcafé De Maas geweest? Deel je ervaringen!