krokos2015
Etten-Leur, Nederland

Een van de beste Fletchers

5,0 van 5 bollen2 jun 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer vriendelijke en hartelijke (!)ontvangst, prachtige grote kamers, die op de begane grond hebben een eigen terras met zicht op de heuvels, uitstekende bedden, netjes gemeubileerd, koffie apparaat, waterkoker, mooie ruime doucheruimte, heerlijke inloopdouche, dikke badhanddoeken. Enige minnetje : geen airco, maar het was buiten niet warm ( eind mei). Geen ontbijt genomen, veel te duur (€ 18. 50), in Kranenburg(D) bij bakkerij Derks veel en veel goedkopere opties. Nog een tip: ga vanuit het hotel wandelen naar de Duivelsberg, wat een hoogteverschillen, prachtig.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Gratis parkeren. Vraag om kamer op begane grond (verdieping -2).
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
exterior
  • eDreams
Aan het strand
Meer hotels in Berg en Dal bekijken
Beoordeeld op 3 maart 2024

Grote kamer, mooie badkamer, goede douche, goed bed. Buitenzitje in de zon. Kamer is een beetje kaal. Geen koelkast op de kamer. Geen water op de kamer. Prachtig fiets en wandelgebied. Erg vriendelijk personeel. Fietsenstalling aanwezig.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 14 februari 2024

Parkeerterrein is een gatenkaas.
Heel grote kamer met veel te weinig licht.
TV geluid is begrensd, begrijpelijk. Maar je moet bijna in de TV kruipen om alles te verstaan.
Onlogische plaats van koffie/thee faciliteit.
Wat wordt bedoeld met: ‘Wij bieden je graag drie kopjes koffie aan’. (Zie foto)
We zijn met z’n tweeën. Vier cups gedeeld door twee is twee, geen drie.
Vergissing? Nee ook tweede dag vier cups.
Receptiepersoneel weinig invoelend, direct met hakken in het zand.
Restaurant:’Heeft u gereserveerd?’ ‘Nee’ ‘Dat moet wel!’ Waar staat dat?
Muziek bij ontbijt kan beter gedraaid worden bij diner. Dan kan je elkaar in ieder geval verstaan.

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 11 februari 2024

De receptie heel vriendelijk, hoewel we te vroeg waren mochten we toch naar de kamer. Zodat we 's middags gelijk een wandeling konden maken. De kamer (suite) ruim met uitzicht, alles werkte (grote TV) en schitterende badkamer met dubbele regendouche en 2-persoons bubbelbad. Het ontbijt is royaal. Een aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 6 december 2023

We kwamen rond 11.00u met 7 personen voor koffie ( met gebak) tijdens onze wandeling. Ze wilden ons niet weigeren, maar . . . .
Een tafel die niet gedekt was moesten we maar gereed maken, dus wij met de meubels slepen. Een gratis karaf kraanwater naast de bestellingen kon er niet af. En of we de tafel en de stoel bij vertrek wel weer netjes terug wilden zetten. Kortom alhoewel op de site geschreven wordt over de vele wandeltochten die in de omgeving gelopen kunnen worden is men niet ingesteld op passanten. De koffie ging, het was niet duidelijk of het pastakoffie was of vers gemalen.

Kamertip: Er zijn cafe's in de buurt waar men wel ingesteld is op passanten
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 20 november 2023

Deelgenomen aan Real Health traject van Maartenskliniek 2 weken lang, waarbij je intern bent in het hotel. Prachtige omgeving en zeer mooie grote kamers. We weg er naar toe (oprijlaan) is een modderpoel, mag iets aan worden gedaan. Het personeel was over het algemeen zeer vriendelijk. Het eten daarentegen niet heel erg lekker. De 1e week zelfs ronduit slecht en nagenoeg geen groenten. Als je in een gezondheidstraject zit, maar sowieso, lijkt me dat belangrijk. Ontbijt en lunch best ok, maar 0 variatie, elke dag hetzelfde. 2e week wat beter eten, maar op een dag kregen we verbrande groenten. Dit aangekaart en de reactie van bediening was dat dat een kwestie van smaak was, hierover discussie gevoerd, maar we kregen geen gelijk. Bloemkool was gewoon zwart verbrand. Klantvriendelijkheid had zij nog nooit van gehoord. Helaas werden kamers niet schoongemaakt, alleen gecheckt op handdoeken en toiletpapier. Hier zat geen lijn in, de ene dag wel handdoeken, de volgende weer niet, soms douchelakens, soms weer niet. Ook in het restaurant kregen we 2 dagen mooi linnen servetten, onderbordjes en deksel op een soepkop, daarna hield dit weer op, heel vreemd. Tevens is het vreemd dat als je 2x in een week komt, je de ene keer €15 meer betaald (zeker als je deel uitmaakt van een traject en een dagje eerder komt). Goed opletten bij het boeken, heb ik niet gedaan. Verklaring was dat als het druk is de kosten omhoog gaan.

Datum van verblijf: november 2023
  • Reistype: Reisde alleen