NancyvanVugt
Vlaardingen, Nederland

Mooie ligging, ruime suite.

4,0 van 5 bollen12 mrt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Na upgrade naar een junior suite een mooie ruime kamer met uitzicht op de bossen. Aan het einde van de gang (kamer 307) dus rustig. Eerdere beoordelingen geven gehorigheid aan, dit hebben wij niet ervaren. Mooie ruime inkoopdouche, fijn bed en keuze uit kussens. Ontbijt goed en uitgebreid hoewel we weleens luxer gehad hebben bij een 4 sterren hotel. Fietsen gehuurd, leuke routes in de omgeving.
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
exterior
5.5 km van Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof
Restaurant
Meer hotels in Berg en Dal bekijken
Beoordeeld op 10 maart 2023

Wow wat een geweldige suite kamer heerlijk groot schoon en rustig gelegen met top uitzicht echt een thuisgevoel
Het hotel is gezellig goed ontbijt en heerlijk diner..berg en dal en omgeving zijn prachtig..en Duitsland ligt om de hoek
Snel nog eens

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 24 januari 2023 via mobiele applicatie

Mooi hotel, prachtige ruime kamer en heel vriendelijk personeel, wat wil je nog meer? Het restaurant is prima, het bed is heerlijk, de omgeving is prachtig, ik kom gewoon superlatieven tekort!! De mooiste Fletcher waar we ooit zijn geweest!

Kamertip: Parkeergelegenheid is er genoeg, maar als er een congres is kan de parkeerplaats heel druk zijn en is het moeilijk om een plaatsje te vinden.
Beoordeeld op 14 januari 2023

Erg goed hotel in berg en dal. Schone en ruime kamer en badkamer. Alles wordt netjes schoongemaakt. Rustige omgeving en een mooie uitvalsbasis voor bezoeken aan Nijmegen Arnhem Oosterbeek enz. Ontbijt is goed. Soms een chagrijnige ontbijtmedewerker. Laat dit ook merken. Verder aan te bevelen.

Beoordeeld op 4 januari 2023 via mobiele applicatie

Hotelkamer was echt uitmuntend!

Zo ruim en naast een slaapgedeelte een complete woon/zit kamer erbij.

Ruime badkamer met een heerlijke douche.

Gratis parkeren.

Erg gehorige kamers.

Ontvangst was echt te slecht voor woorden!
Die gast heeft werkelijk geen enkele moeite gedaan om contact te maken, laat staan om ‘iets’ te verkopen zoals bijvoorbeeld een ontbijt. Dit hadden we zeker bij willen boeken, maar hebben ons geld heel graag in de stad aan een ontbijt uitgegeven! Ook hebben we niks aan info ontvangen over de uitchecktijd, nog nooit meegemaakt bij Fletcher. En we hebben echt al veel hotels bezocht.

Ik zou deze jongeman op cursus sturen, zodat hij wat meer opbrengt voor het hotel!

Beoordeeld op 30 december 2022

Prachtige kamer met terras, heerlijk ruim en superschoon. Voorzien van koffie en theefaciliteiten. Mooi hotel zowel van binnen als de omgeving buiten. Wij vonden het super luxe, 1 van de betere fletcher hotels die wij hebben bezocht. Heerlijk diner en ook het ontbijt is prima en goed verzorgd. Personeel allemaal super aardig en vriendelijk. Gaan er zeker nog eens terug, een aanrader!

Datum van verblijf: december 2022