TripAdvisor
Berg en Dal
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Zeer onvriendelijk personeel. ”
Beoordeling van Restaurant Bistro Le Steak

Restaurant Bistro Le Steak
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Berg en Dal
Keukens: Steakhouse
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn niet eens gaan eten. Bij aankomst waren ze zo onvriendelijk dat we zijn weg gegaan. We kregen een grote mond terug op onze vraag.

Datum van bezoek: september 2019

29 augustus 2019 beoordeeld

Erg goed gegeten eten op een gezellig terras. Aardige bediening.Leuke prijzen.Ook toeristenmenu en menu van de dag.

28 augustus 2019 beoordeeld

OP een mooie locatie in Berg en Dal midden in het centrum hebben wij prima gegeten.
Zeer klanbtvriewndelijk en ook heel leuk personnel.Vakbekwaam en echte horeca mensen.

10 augustus 2019 beoordeeld

Via thuisbezorgd spareribs besteld. Helaas viel het behoorlijk tegen. Ze waren erg droog, taai en smaakte naar supermarkt ribs. Ook vond ik de zoete marinade niet lekker. Deze smaakte kant en klaar.
De bezorger was wel ruim optijd en erg vriendelijk. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Helaas een dikke tegenvaller voor deze spareribs fan!

5 augustus 2019 beoordeeld

Prijs/kwaliteit zeer goed, lekkere wijn, prettige gastvrije bediening.
Mooie plek op Berg en Dal, fijn terras.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Restaurant Bistro Le Steak bekeken, bekeken ook

Berg en Dal, Gelderland
Nijmegen, Gelderland

In Restaurant Bistro Le Steak geweest? Deel je ervaringen!