Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Het was gewoon zo gênant, dat we er uiteindelijk maar uit verbazing om hebben gelachen tijdens ons verblijf. Alles was vreemd geplaatst, kapot, vies, klein of zwaar verouderd. De foto’s spreken voor zich. De volgende ochtend uiteraard aan gegeven bij de receptie (late incheck dus licht uit en maar gaan slapen) en we mogen onze klacht doorgeven aan de manager. We gaan het zien of en wat er mee gedaan wordt....maar in 2019 kan je dit soort meuk echt niet als hotelkamer verkopen. Zeker gezien de foto’s die je te zien krijgt op de website bij de boeking!!! #kamer504
Op de foto’s zijn te zien: de gang naar de kamer met houten ? incl. wakker worden met sterke sigarettenlucht vanuit de gang, de brandtrap/ nooduitgang voor goede klimmers, verrot raamkozijn met raam wat niet echt dicht kon, de “ruimte” rondom het bed, de kasten met moderne schuine handgreep, de wc met kraanknoppen tegen de muur onderaan ??, een handdoekrek boven je hoofd als je op de wc zit, het stof rondom verstopte TL lamp, vies bij kraan en rooster en kapotte wc-rolhouder en het was nogal gehorig: kon de buren in de badkamer letterlijk verstaan (nee ze waren niet aan het schreeuwen).
Positieve dingen: het bed was opgemaakt. De lampen deden het.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Een wat verouderd hotel. Ligging goed. Niet al het personeel is gemotiveerd bezig. Dode vliegen in het raamkozijn, die er dagen blijven liggen. Als je het meld bij be receptie, krijg je te horen dat het alle aandacht heeft.

Beoordeeld op 20 augustus 2019

Ontvangst is prima hoor zeer vriendelijk de ligging echt mooi maar dan ..... we kregen kamer nummer 522. Tip accepteer deze kamer niet, de matrassen zijn zo zacht dat je er met rugpijn uit komt!!!!!!! Hotel is vergane glorie het ontbijt is redelijk maar karig qua keuze. Het hotel is echt geen 4 sterren waardig, hooguit 2 sterren u bent gewaarschuwd.

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vier sterren is dit hotel zeker niet waard. Het is vergane glorie en het is hoog tijd voor renovatie. Bij het opendoen van onze hotelkamer kwam een muffe lucht ons tegemoet. Net alsof de kamer tijden niet was gebruikt. Uit de badkamer kwam een vieze rioollucht. De wc bril zat los, vieze beesten op de grond, tegels zijn vies, vlekken op kastjes, de telefoon op de kamer was vergeeld en deed het niet. De vloerbedekking is met alle vlekken vies te noemen. Er is teveel om op te noemen ... dit was een keer en nooit weer.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 juli 2019

Het hotel staat in een mooie omgeving. je kunt mooie wandelinge maken vanuit het hotel. De kamers zijn wel een beetje gehorig. Maar daar hadden wij geen last van. Wel zijn de kamers zonder balkon erg warm. Ondanks dat het maar 18 of 19 graden was, waren de kamers erg benauwd. De kleine ramen konden wel open maar omdat ze zo klein waren, gaf dit niet veel effect. Ook had je zittend geen uitzicht. Er zijn wel kamers met ballkon, maar die waren op het moment dat wij er waren bezet.

Kamertip: de kamers met balkon zijn wel zo prettig
Datum van verblijf: juli 2019