Beoordeeld op 17 oktober 2017

We hadden nog nooit samen een hotelletje geboekt. Nu wilden we er eens lekker samen tussenuit, dus besloten hier eens verandering in te brengen! En we hebben er geen spijt van! Een prachtige omgeving, waar je direct vanuit het hotel het bos inloopt; we hebben er heerlijk kunnen wandelen met de hond.
In het hotel hebben we geen gebruik gemaakt van het ontbijt- lunch of diner omdat we veel van het hotel weg waren, maar 's avonds nog wel even leuk kunnen poolen bij de bar. Ook op de kamer genoten van het heerlijke bed en bad. Helaas was alles wel erg gedateerd, maar gelukkig wel schoon.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam, en we kregen nog een leuke attentie voor de hond bij aankomst. We voelden ons welkom!
We hebben genoten en denken er zeker aan om nog eens terug te komen.

Beoordeeld op 17 oktober 2017

Het hotel is bij binnenkomst heel mooi en de ontvangst was heel hartelijk. Op dat moment waren wij te vroeg en dat wisten wij, dus wel vast gemeld en alles ingevuld en als we terugkwamen zouden we de sleutel etc. krijgen. Bagage werd heel netjes weggezet. Bij terugkomst, een heel ander verhaal, ongeïnteresseerd iemand achter de receptie, we kregen amper uitleg, konden onze koffers zelf achter de balie vandaan halen zonder dat er op gelet werd, dus kwam niet veilig over. Wij werden weggestopt in een oud gedeelte van het hotel, bestaande uit kamer 520 ( begane grond) en 522 ( onze kamer) en 524 op de eerste verdieping, alleen bereikbaar met een smalle wenteltrap. Aangezien ik astma heb was dat heel vervelend. Ik controleer ook altijd of het hotel een lift heeft en dat was ook zo, alleen niet bij deze kamers en dat staat niet op de site Het uitzicht was nul, je keek op een plat dak en op het bad zaten vieze rode vlekken en ook de rest was niet echt schoon. Tussen de matrassen zat een hoogte verschil van een paar centimeter, kortom het was echt geen 4 sterren, zelf nog geen twee. We hadden het gevoel in een of ander pension beland te zijn. Volgende ochtend gemeld maar kreeg niet in de indruk dat er wat mee gedaan werd. Helaas, want over het algemeen heb ik tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met Fletcher.

Kamertip: In elk geval niet 520,522 of 524
Beoordeeld op 14 oktober 2017

We hadden een schone grote ruime kamer. Alleen waren de meubels en vloerbedekking erg donker. Je had bijna een zaklamp nodig om in de kast te kijken. Maar de badkamer was prima met wat we erg fijn vinden een aparte douche.

Verbleef: oktober 2017
Beoordeeld op 13 oktober 2017

1: De bedden zijn perfekt.
2: De salade die we kregen was voortrffelijk.
3: Het ontbijt is de 12,50 niet waard. Het is onmogelijk dat de koffiemachine geen Latte Machiato maken kan en dat deze extra betaald moet worden.
De kaas was liefdeloos op het buffet, zo uit het pak, neer gelegd, zodat bij het nemen van een plakje kaas deze kapot ging en je de kaas van de andere plakken afkrabben moest.
Na de koffie moest ik 2 Rennies nemen, daar deze bij mij (en bij mijn vrouw) zo zwaar op de maag lag, dat ik de gehele dag een naar gevoel had.
De roer-eieren waren een natte matsch en er was geen ei in te bekennen.
4: Bij mijn telefonische extra reservering werd mij een prijs van 70 Euro toegezegd inklusief ontbijt, bij aankomst werd 126 Euro berekend.
5: In kamer 207 ligt een vreeslijk smerige vloerbedekking met veel vlekken er in. Naast het bed is een grote wtte vlek op het hout aan het hoofdeinde van het bed.
6: Ik heb met mijn Zwitserse zakmes, de lampen rechts en links van het bed moeten vastschroeven, daar ze los aan de wand hingen.
7: Als ik de warme (en ook de koude) kraan open, komt er eerst na veel draaien een stroompje water uit en na enkele sekonden wordt dit minder en minder, daar de leertjes in de kraan versleten zijn.
8: Als ik het water uit het bad liet lopen knalt steeds de afvoer dicht en moet ik hem met de hand open houden zodat het bad kan leeglopen.
9: Bij de anmelding zit jullie personeel op een kapotte, versleten stoel, met scheuren in de zitting, het geen niet bevordelijk is voor vertrouwen in de kwaliteit van onderhoud van het hotel en zorg voor jullie personeel.
10: Onze kamer werd "schoon gemaakt", maar alle lege glazen, bierfles, en kruimels bleven op de tafel staan/liggen.

Kamertip: Als een goed bed, goed eten (m.u.v. ontbijt) wilt en aan uiterlijk geen waarde hecht een goede plaats.
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Wij hebben met 6 vrouwen een geweldige vakantie gehad! Niks dan lof over hotel Erica!
Prima arrangement: we werden uitstekend verzorgd; heerlijk diner, heerlijke uitgebreide lunch of lunchpakket, lekker borreltje.... En niet te vergeten: heel vriendelijk personeel! Wat wil je nog meer? Wij vinden hotel Erica een aanrader!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden