Beoordeeld op 9 oktober 2017

Wij hebben met 6 vrouwen een geweldige vakantie gehad! Niks dan lof over hotel Erica!
Prima arrangement: we werden uitstekend verzorgd; heerlijk diner, heerlijke uitgebreide lunch of lunchpakket, lekker borreltje.... En niet te vergeten: heel vriendelijk personeel! Wat wil je nog meer? Wij vinden hotel Erica een aanrader!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 7 oktober 2017

De site ziet er prima uit, maar eenmaal bij en in het hotel verbaas je je over hoe oud en onverzorgd het hotel is.
De kamer is voorzien van zeer oud meubilair, kringen van kopjes diep in het hout,
De badkamer lijkt er eentje te zijn van een oud ziekenhuis, Elke luxe is weg, zelfs geen kluisje voor je waardevolle spullen. Het bed zelf lag prima. dat was van recentere datum.
Het restaurant kan nog net het behang aan de muren vasthouden, het hangt nog net niet in lappen naar beneden, maar het krult aan alle kanten.
Het ontbijt was verre van vers, Het brood was uitgedroogd, waarschijnlijk omdat het niet afgedekt was. Keuze minimaal. Vruchtensap was niet aanwezig, wel een soort van dispenser die een lichtgekleurd water afgaf. Verder 2 soorten vlees en 1 soort vastgeplakte kaas.
Wil niet negatief zijn maar het kan gewoon niet anders. Wel was het personeel zeer welwillend. Verstand van wijn of whiskey was er in het geheel niet.
Bedienend personeel in het restaurant wilde wel erg snel de tafel opruimen, bij ons was zelfs 1 persoon die nog niet eens echt klaar was met eten.

Kamertip: Er wordt buiten gerookt en toen wij er waren was er een bruiloft gaande. Deze stonden toch diep in de nacht buiten te roken en te praten.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 oktober 2017

Onze reis begon al bij het binnen komen van Berg en Dal, wat een prachtige omgeving. Bij het hotel aangekomen werden wij, ondanks de regen, verrast met een prachtig uitziend gebouw. Prachtig.
Bij binnenkomst hartelijk welkom geheten en werden we aangenaam verrast met een vrij grote kamer, met mooi uitzicht.
De kamer is aan vervangen toe maar alles functioneerde na behoren. We heerlijk gegeten in het restaurant het dessert was echt top en maakte het lange wachten helemaal goed.
We komen zeker nog een keer terug.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 oktober 2017

vorig jaar konden we plotseling niet terecht door een brand in ons gekozen restaurant, maar bij Erica hadden ze nog plek, en het was reuze gezellig en heel lekker eten zeker voor de prijs maw een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, zeer aan te bevelen

Kamertip: even overleggen met de receptie lijkt me een goed idee en uw wensen duidelijk maken bij de boeking
  • Verbleef: december 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Het hotel ligt in een prachtige en geluidsarme bosrijke omgeving, maar is hard toe aan een opknapbeurt. Dat zie je zowel buiten als binnen. Kamers zijn ruim en voorzien van een behoorlijke badkamer met douche, toilet en ligbad. Ontbijt en diner zijn prima verzorgd, personeel is behulpzaam en attent. Nijmegen is op de fiets gemakkelijk bereikbaar. Behoorlijke klimmetjes in de omgeving dus trapondersteuning is een pré als je niet geoefend bent.

Kamertip: Onze kamer was aan de voorkant van het hotel en keek uit op de oprijbaan naar het hotel met veel bomen en een vijver.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner