• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

TripAdvisor
  • Gratis parkeren
TripAdvisor
3 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel ligt in een prachtige en geluidsarme bosrijke omgeving, maar is hard toe aan een opknapbeurt. Dat zie je zowel buiten als binnen. Kamers zijn ruim en voorzien van een behoorlijke badkamer met douche, toilet en ligbad. Ontbijt en diner zijn prima verzorgd, personeel is behulpzaam en attent. Nijmegen is op de fiets gemakkelijk bereikbaar. Behoorlijke klimmetjes in de omgeving dus trapondersteuning is een pré als je niet geoefend bent.

Kamertip: Onze kamer was aan de voorkant van het hotel en keek uit op de oprijbaan naar het hotel met veel bomen en een vijver.
2 oktober 2017 beoordeeld

de ontvangst was goed, g b. parkeer gelegenheid voldoende, de kamer zelf is wat gedateerd o.a. het meubilair en de badkamer kunnen wel een make over gebruiken. het restaurantgedeelte was een beetje ouderwets met een attente leuke bediening en een mooi menu voor een redelijke prijs ,het voorgerecht en het hoofdgerecht zag er goed uit en smaakte heerlijk. het ontbijt was niet bijzonder maar alle waarde heeft zijn prijs. het zwembad was netjes qua hygiëne en voor 4 euro kon men gebruik maken van de sauna.

Kamertip: de kamers waar wij vertoefende ,de rechterkant van het hotel waren super stil .
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten in dit hotel verbleven. Eerste nacht wakker gelegen omdat onze kamer boven de keuken lag met de luchtafvoer oid. Veel herrie. Na opmerking bij receptie nieuwe kamer gekregen.
Bij ontbijt veel te druk waardoor er geen plaats was in het restaurant. Daarom in de lobby gegeten. Stroom viel uit en er was maar 1 persoon om dit op te lossen en die persoon moest ook nog eens het ontbijt bijvullen. Erg chaotisch en geen aanvulling.
Locatie is mooi gelegen maar geen tweede bezoek wat ons betreft.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
1 oktober 2017 beoordeeld

Deze aktie was voor dit Hotel een welkome vulling van de kamer bezetting.
Het Hotel is toe aan een grondige renovatie, kapotte lampen, versleten vloerbedekking en het interieur van de badcel, met incompleet sanitair is niet meer voor deze tijd acceptabel.
Het restaurant was prima en het eten verrukelijk. Bediening vriendelijk personeel en behulpzaam. Het ontbijt was prima en alles was ruim voldoende.
We zijn al op vele locaties van Fletcher geweest (minstens 20), maar dit krijgt van ons de laagste waardering.

Kamertip: Een bijgelegen Fletcher Hotel boven dit aan te raden
15 september 2017 beoordeeld

Een uitstekende plek om te overnachten met vooral goede bedden!
Ontbijt was ook goed en volledig.
hartelijk personeel.
Inrichting kan wel een opfrisbeurt gebruiken, maar de prijs is ook laag, dus dat mag je dan ook verwachten.