“gezellig kerstdiner”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Fletcher Hotel-Restaurant Erica
Beoordeeld als nr. 3 van 3 hotels in Berg en Dal
5 oktober 2017 beoordeeld

vorig jaar konden we plotseling niet terecht door een brand in ons gekozen restaurant, maar bij Erica hadden ze nog plek, en het was reuze gezellig en heel lekker eten zeker voor de prijs maw een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, zeer aan te bevelen

Kamertip: even overleggen met de receptie lijkt me een goed idee en uw wensen duidelijk maken bij de boeking
  • Verbleef: December, 2016, reisde met familie

3 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel ligt in een prachtige en geluidsarme bosrijke omgeving, maar is hard toe aan een opknapbeurt. Dat zie je zowel buiten als binnen. Kamers zijn ruim en voorzien van een behoorlijke badkamer met douche, toilet en ligbad. Ontbijt en diner zijn prima verzorgd, personeel is behulpzaam en attent. Nijmegen is op de fiets gemakkelijk bereikbaar. Behoorlijke klimmetjes in de omgeving dus trapondersteuning is een pré als je niet geoefend bent.

Kamertip: Onze kamer was aan de voorkant van het hotel en keek uit op de oprijbaan naar het hotel met veel bom ...
2 oktober 2017 beoordeeld

de ontvangst was goed, g b. parkeer gelegenheid voldoende, de kamer zelf is wat gedateerd o.a. het meubilair en de badkamer kunnen wel een make over gebruiken. het restaurantgedeelte was een beetje ouderwets met een attente leuke bediening en een mooi menu voor een redelijke prijs ,het voorgerecht en het hoofdgerecht zag er goed uit en smaakte heerlijk. het ontbijt was niet bijzonder maar alle waarde heeft zijn prijs. het zwembad was netjes qua hygiëne en voor 4 euro kon men gebruik maken van de sauna.

Kamertip: de kamers waar wij vertoefende ,de rechterkant van het hotel waren super stil .
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten in dit hotel verbleven. Eerste nacht wakker gelegen omdat onze kamer boven de keuken lag met de luchtafvoer oid. Veel herrie. Na opmerking bij receptie nieuwe kamer gekregen.
Bij ontbijt veel te druk waardoor er geen plaats was in het restaurant. Daarom in de lobby gegeten. Stroom viel uit en er was maar 1 persoon om dit op te lossen en die persoon moest ook nog eens het ontbijt bijvullen. Erg chaotisch en geen aanvulling.
Locatie is mooi gelegen maar geen tweede bezoek wat ons betreft.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
1 oktober 2017 beoordeeld

Deze aktie was voor dit Hotel een welkome vulling van de kamer bezetting.
Het Hotel is toe aan een grondige renovatie, kapotte lampen, versleten vloerbedekking en het interieur van de badcel, met incompleet sanitair is niet meer voor deze tijd acceptabel.
Het restaurant was prima en het eten verrukelijk. Bediening vriendelijk personeel en behulpzaam. Het ontbijt was prima en alles was ruim voldoende.
We zijn al op vele locaties van Fletcher geweest (minstens 20), maar dit krijgt van ons de laagste waardering.

Kamertip: Een bijgelegen Fletcher Hotel boven dit aan te raden
15 september 2017 beoordeeld

Een uitstekende plek om te overnachten met vooral goede bedden!
Ontbijt was ook goed en volledig.
hartelijk personeel.
Inrichting kan wel een opfrisbeurt gebruiken, maar de prijs is ook laag, dus dat mag je dan ook verwachten.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi tussen de bossen maar de infrastructuur mag wel wat vernieuwd worden. We waren hier voor een beurs, goed ingericht maar de stoelen leken toch wat versleten.
We hadden een hondje bij en mochten dus het restaurant niet in. Wel werden we bediend in de lounge wat op zich, behalve het gemis aan gezelligheid, best meeviel. De bediening was supervriendelijk,de mensen die zich aan de balie aanmelden ook allemaal supervriendelijk en het eten was ook nog lekker ook. We hebben gekozen voor de menu De Villa aan 27,50euro, best een aanrader.

Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Berg en Dal in overweging
op 0,7 km afstand
116 beoordelingen
op 19,5 km afstand
Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem
Prijzen weergeven

In Fletcher Hotel-Restaurant Erica geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Fletcher Hotel-Restaurant Erica

Adres: Molenbosweg 17, 6571 BA Berg en Dal, Nederland
Locatie: Nederland > Gelderland > Berg en Dal
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 3 hotels in Berg en Dal
Prijsklasse: € 39 - € 95 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Fletcher Hotel-Restaurant Erica 4*
Aantal kamers: 60
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Fletcher Hotel Restaurant Erica is gelegen in een bosrijke omgeving van Berg en Dal. Het 4-sterren hotel, dat gesitueerd is in een oorspronkelijk landhuis biedt comfortabele kamers met prachtig uitzicht op de bosrijke omgeving. Rond om het hotel vindt u interessante wandelroutes en schitterende fietsroutes die u langs de mooiste natuurplekjes van het Rijk van Nijmegen leidt. Meer zin in de drukte van de stad? Binnen 15 minuten bent u in Nijmegen, waar van alles te doen is. Na een dagje buiten te zijn geweest, kunt u lekker nagenieten in Hotel Restaurant Erica. Het hotel zelf heeft een tuin van 5 hectare met zonneterrassen en een binnenzwembad met sauna. Voor lunch en diner hoeft u de deur niet uit, het hotel heeft een sfeervol restaurant met Frans georiënteerde keuken. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Fletcher Hotel-Restaurant Erica met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Groesbeek

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?